Pregled bibliografske jedinice broj: 1132043
Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti
Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 / Vidulin, S. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 361-380 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1132043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni
pregled i propitivanje novih mogućnosti
(Auditory Approach to Ear Training Teaching:
A Historical Overview and Exploring New
Possibilities)
Autori
Kazić, S. ; Vidulin, S.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7
/ Vidulin, S. - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021, 361-380
ISBN
978-953-8278-62-4
Skup
7. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga ''Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena''
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.05.2021. - 15.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
auditivni pristup, solfeggio, spoznajno-emocionalno slušanje glazbe, višemodalnost
(auditory approach, cognitive-emotional listening to music, ear training, multimodality)
Sažetak
U radu se apostrofira važnost auditivnoga pristupa u kontekstu glazbenoga obrazovanja te se ukazuje na mogućnosti spoznajno- emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia. Polazište slušanja predstavlja doživljaj glazbe te razumijevanje djela uz ciljane zadatke, ali i uz rasprave o doživljajima te o pobuđenim imaginacijama učenika. Glazbeni doživljaj, utvrđivanje i proširivanje znanja, kao i produbljivanje interesa za djelo, omogućuju se višemodalnim aktivnostima kojima učenici razvijaju muzikalno mišljenje, glazbene vještine, stječu teorijska i praktična znanja. Razvoj učenika s naglaskom na njegovu emocionalnu sastavnicu doprinijet će usmjeravanju unutarnjega senzibiliteta učenika na muzikalni doživljaj i kvalitetu muzikalnoga kazivanja, a time i izgradnju vlastitih estetskih kriterija, što može voditi prema boljemu razumijevanju i prihvaćanju umjetničke glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost
Napomena
Rad je indeksiran u bazama EBSCO i RILM.