Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132043

Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti


Kazić, S.; Vidulin, S.
Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 / Vidulin, S. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 361-380 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1132043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti
(Auditory Approach to Ear Training Teaching: A Historical Overview and Exploring New Possibilities)

Autori
Kazić, S. ; Vidulin, S.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 / Vidulin, S. - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021, 361-380

ISBN
978-953-8278-62-4

Skup
7. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga ''Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena''

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.05.2021. - 15.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
auditivni pristup, solfeggio, spoznajno-emocionalno slušanje glazbe, višemodalnost
(auditory approach, cognitive-emotional listening to music, ear training, multimodality)

Sažetak
U radu se apostrofira važnost auditivnoga pristupa u kontekstu glazbenoga obrazovanja te se ukazuje na mogućnosti spoznajno- emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia. Polazište slušanja predstavlja doživljaj glazbe te razumijevanje djela uz ciljane zadatke, ali i uz rasprave o doživljajima te o pobuđenim imaginacijama učenika. Glazbeni doživljaj, utvrđivanje i proširivanje znanja, kao i produbljivanje interesa za djelo, omogućuju se višemodalnim aktivnostima kojima učenici razvijaju muzikalno mišljenje, glazbene vještine, stječu teorijska i praktična znanja. Razvoj učenika s naglaskom na njegovu emocionalnu sastavnicu doprinijet će usmjeravanju unutarnjega senzibiliteta učenika na muzikalni doživljaj i kvalitetu muzikalnoga kazivanja, a time i izgradnju vlastitih estetskih kriterija, što može voditi prema boljemu razumijevanju i prihvaćanju umjetničke glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost

Napomena
Rad je indeksiran u bazama EBSCO i RILM.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kazić, S.; Vidulin, S.
Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 / Vidulin, S. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 361-380 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kazić, S. & Vidulin, S. (2021) Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7.
@article{article, author = {Kazi\'{c}, S. and Vidulin, S.}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2021}, pages = {361-380}, keywords = {auditivni pristup, solfeggio, spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje glazbe, vi\v{s}emodalnost}, isbn = {978-953-8278-62-4}, title = {Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogu\'{c}nosti}, keyword = {auditivni pristup, solfeggio, spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje glazbe, vi\v{s}emodalnost}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kazi\'{c}, S. and Vidulin, S.}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2021}, pages = {361-380}, keywords = {auditory approach, cognitive-emotional listening to music, ear training, multimodality}, isbn = {978-953-8278-62-4}, title = {Auditory Approach to Ear Training Teaching: A Historical Overview and Exploring New Possibilities}, keyword = {auditory approach, cognitive-emotional listening to music, ear training, multimodality}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font