Pregled bibliografske jedinice broj: 1131634
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija
Sarajevo: TPO fondacija Sarajevo, 2020
CROSBI ID: 1131634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih
kompetencija
(Strengthening Intercultural and Interreligious
Competences)
Autori
Spahić Šiljak, Zilka et al
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (srednjoškolsko obrazovanje)
Izdavač
TPO fondacija Sarajevo
Grad
Sarajevo
Godina
2020
Stranica
192
ISBN
978-9926-422-19-6
Ključne riječi
interkulturalnost, kompetencije, obrazovanje
(interculturality, competences, education)
Sažetak
Priručnik za trenere „Jačanje kompetencija za interkulturalno i međureligijsko obrazovanje“ dio je projekta EMIL (Ethos of Multicultural and Interreligious Learning) koji TPO Fondacija provodi u okviru ETOS Inicijative u školama i široj društvenoj zajednici. Cilj ovog Priručnika je dvojak: s jedne strane, namjera je ojačati interkulturalne i međureligijske kompetencije nastavnika u školi kroz trening za trenere (TOT), a s druge strane osposobiti nastavnike da sami mogu kreirati i implementirati slične treninge u školama. Iz tog razloga, TOT zahtijeva punu uključenost nastavnika i njihov doprinos u konačnom dizajnu okvirnog treninga koji treba da odgovara potrebama kulturološkog ozračja u kojemu djeluju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA