Pregled bibliografske jedinice broj: 1131604
Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom
Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 1; 57-76 doi:10.17818/EMIP/2021/1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1131604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice:
nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom
(Customer satisfaction with retail store attributes:
findings from the croatian food retailing)
Autori
Pavlić, Ivana ; Vovodić Katija, Puh Barbara
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 30
(2021), 1;
57-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
zadovoljstvo prodavaonicom ; potrošači ; obilježja prodavaonice ; maloprodaja hrane
(store satisfaction ; consumers ; store attributes ; food retailing)
Sažetak
Zadovoljstvo potrošača smatra se jednim od najvažnijih čimbenika koji utječe na odanost prodavaonici. Problematika zadovoljstva potrošača prodavaonicom u hrvatskom je maloprodajnom okruženju nedovoljno istražena, posebice kad je riječ o razmatranju zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjima prodavaonice. Stoga, cilj jerada utvrditi razinu zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjimaprodavaonice te utvrditi postojanje razlika u razini zadovoljstva potrošača u odnosu na njihova sociodemografska i bihevioralna obilježja. Rezultati istraživanja na prigodnom uzorku hrvatskih potrošača pokazuju da su potrošači najzadovoljniji fizičkim okruženjem prodavaonice te prodajnimosobljem, dok najmanji stupanj zadovoljstva iskazuju prema dodatnim uslugama te cijenama.Također, utvrđene su razlike u razini zadovoljstva pojedinim obilježjimaprodavaonice i sociodemografskim te bihevioralnim obilježjimapotrošača. Iako korišteni uzorak i provedba istraživanja u jednoj hrvatskoj županiji ograničavaju generalizaciju nalaza, rad pridonosi postojećoj literaturi pružajući uvid u zadovoljstvo potrošača prodavaonicomu hrvatskoj maloprodaji hrane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit