Pregled bibliografske jedinice broj: 1131528
P4C - filozofija za djecu: metode učenja i podučavanja za unapređenje kritičkog mišljenja : priručnik za nastavno osoblje osnovnih i srednjih škola : nivo 1
P4C - filozofija za djecu: metode učenja i podučavanja za unapređenje kritičkog mišljenja : priručnik za nastavno osoblje osnovnih i srednjih škola : nivo 1
Sarajevo: TPO fondacija Sarajevo, 2020
CROSBI ID: 1131528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
P4C - filozofija za djecu: metode učenja i
podučavanja za unapređenje kritičkog mišljenja :
priručnik za nastavno osoblje osnovnih i srednjih
škola : nivo 1
(P4C - Philosophy for Children: Learning and
Teaching Methods for Improving Critical Thinking)
Autori
Cerić, Elmana ; Šahinović, Melika ; Fetahagić, Sead
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (srednjoškolsko obrazovanje)
Izdavač
TPO fondacija Sarajevo
Grad
Sarajevo
Godina
2020
Stranica
83
ISBN
978-9926-422-20-2
Ključne riječi
filozofija za djecu, kritičko mišljenje
(Philosophy for Children, critical thinking)
Sažetak
Priručnik “Metode učenja i podučavanja za unapređenje kritičkog mišljenja”, proizašao je iz programa SAPERE BIH koji promovira i afirmiše filozofiju zadjecu kao metodu i pristup u učenju i podučavanju, s ciljem razvoja vještina mišljenja, komunikacije, kao i izgradnje samopouzdanja i unapređenja cjelokupne ličnosti. P4C (u daljem tekstu: Filozofija za djecu) koju je razvio Matthew Lipman, temelji se na sokratovskoj metodi propitivanja i konceptu „zajednice filozofskog propitivanja“ (Community of Philosophical Inquiry) Johna Deweya. Filozofija za djecu je metoda propitivanja koja se temelji na promišljanju filozofskih/velikih pitanja i koncepata, refleksiji i argumentiranju koji vode ka unapređenju vještina mišljenja, oblikovanju i mijenjanju stavova, njegovanju vještina propitivanja: kritičkog, kreativnog, kolaborativnog i brižnog mišljenja za što se često koristi engleska skraćenica 4C (critical, creative, collaborative, caring). namijenjen nastavnicima koji rade u osnovnim i srednjim školama, kao i pedagozima i drugim školskim radnicima. Priručnik nudi jednostavne upute, pravila, prijedloge i pojašnjenja koji se mogu koristiti u pripremi i realizaciji časova s ciljem postizanja veće efikasnosti i uspjeha na intelektualnom, emocionalnom i društvenom razvoju svakog djeteta.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Bosanski.