Pregled bibliografske jedinice broj: 1131521
Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije
Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije. Sarajevo: Druga gimnazija Sarajevo, 2020 (monografija)
CROSBI ID: 1131521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski
pristup nastavi filozofije
(Comics as a Medium of Philosophical Message: a
Comics Approach to Teaching Philosophy)
Autori
Cerić, Haris ; Cerić, Elmana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna
Izdavač
Druga gimnazija Sarajevo
Grad
Sarajevo
Godina
2020
Stranica
172
ISBN
978-9958-9366-1-6
Ključne riječi
strip, grafička novela, filozofija, nastava
(comics ; graphic novels ; teaching ; philosophy ;)
Sažetak
Ova knjiga nastala je kao sinteza iskustava, koja su rezultat dugogodišnjeg teorijskog istraživanja i praktične primjene stripa u nastavi. Haris Cerić, univerzitetski profesor pedagogije, je u svojim prethodnim knjigama Skandalon u oblačićima: kako koristiti strip u nastavi? (2013) i O edukativnom potencijalu stripa: prilozi etabliranju stripovne metode u nastavi (2019), razmatrao mogućnosti primjene stripa u nastavi i ponudio neka teorijska polazišta za sistematsko znanstveno proučavanje stripa kao svojevrsnog nastavnog medija, te se zalagao za etabliranje nove nastavne metode u nastavi koju je imenovao stripovnom metodom u nastavi. Elmana Cerić kao gimnazijska profesorica filozofije i logike, u svojoj nastavnoj praksi uspješno već skoro dvije decenije primjenjuje različite oblike stripovne metode u nastavi. Pozitivna reakcija učenika na ovaj metod rada nikada nije izostala. Štoviše, sve dosadašnje generacije učenika su sa oduševljenjem prihvatale ovaj alternativni pristup nastavi filozofije, pronalazeći u njemu priliku da iskažu svoj kreativni potencijal i razvijaju kritičko mišljenje. Iako je mogućnost primjene stripa u nastavi široka, odnosno moguće ga je uz adekvatno didaktičko-metodičko prilagođavanje, koristiti u gotovo svim nastavnim predmetima i na svim uzrastima, autori su ovom knjigom, prije svega, htjeli ohrabriti i motivirati nastavnike filozofije da u svom radu koriste stripovnu metodu. Jer najmanje je pet kvaliteta stripa koje ga čine izvrsnim nastavnim medijem u nastavi filozofije. On je: Subverzivan, Transcendirajući, Refleksivan, Interesantan i Provokativan.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija
Napomena
Izvorni jezik rada je bosanski.