Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1131521

Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije


Cerić, Haris; Cerić, Elmana
Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije. Sarajevo: Druga gimnazija Sarajevo, 2020 (monografija)


CROSBI ID: 1131521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije
(Comics as a Medium of Philosophical Message: a Comics Approach to Teaching Philosophy)

Autori
Cerić, Haris ; Cerić, Elmana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna

Izdavač
Druga gimnazija Sarajevo

Grad
Sarajevo

Godina
2020

Stranica
172

ISBN
978-9958-9366-1-6

Ključne riječi
strip, grafička novela, filozofija, nastava
(comics ; graphic novels ; teaching ; philosophy ;)

Sažetak
Ova knjiga nastala je kao sinteza iskustava, koja su rezultat dugogodišnjeg teorijskog istraživanja i praktične primjene stripa u nastavi. Haris Cerić, univerzitetski profesor pedagogije, je u svojim prethodnim knjigama Skandalon u oblačićima: kako koristiti strip u nastavi? (2013) i O edukativnom potencijalu stripa: prilozi etabliranju stripovne metode u nastavi (2019), razmatrao mogućnosti primjene stripa u nastavi i ponudio neka teorijska polazišta za sistematsko znanstveno proučavanje stripa kao svojevrsnog nastavnog medija, te se zalagao za etabliranje nove nastavne metode u nastavi koju je imenovao stripovnom metodom u nastavi. Elmana Cerić kao gimnazijska profesorica filozofije i logike, u svojoj nastavnoj praksi uspješno već skoro dvije decenije primjenjuje različite oblike stripovne metode u nastavi. Pozitivna reakcija učenika na ovaj metod rada nikada nije izostala. Štoviše, sve dosadašnje generacije učenika su sa oduševljenjem prihvatale ovaj alternativni pristup nastavi filozofije, pronalazeći u njemu priliku da iskažu svoj kreativni potencijal i razvijaju kritičko mišljenje. Iako je mogućnost primjene stripa u nastavi široka, odnosno moguće ga je uz adekvatno didaktičko-metodičko prilagođavanje, koristiti u gotovo svim nastavnim predmetima i na svim uzrastima, autori su ovom knjigom, prije svega, htjeli ohrabriti i motivirati nastavnike filozofije da u svom radu koriste stripovnu metodu. Jer najmanje je pet kvaliteta stripa koje ga čine izvrsnim nastavnim medijem u nastavi filozofije. On je: Subverzivan, Transcendirajući, Refleksivan, Interesantan i Provokativan.

Izvorni jezik
Ostalo

Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija

Napomena
Izvorni jezik rada je bosanski.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Elmana Cerić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Cerić, Haris; Cerić, Elmana
Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije. Sarajevo: Druga gimnazija Sarajevo, 2020 (monografija)
Cerić, H. & Cerić, E. (2020) Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije. Sarajevo, Druga gimnazija Sarajevo.
@book{book, author = {Ceri\'{c}, Haris and Ceri\'{c}, Elmana}, year = {2020}, pages = {172}, keywords = {strip, grafi\v{c}ka novela, filozofija, nastava}, isbn = {978-9958-9366-1-6}, title = {Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije}, keyword = {strip, grafi\v{c}ka novela, filozofija, nastava}, publisher = {Druga gimnazija Sarajevo}, publisherplace = {Sarajevo} }
@book{book, author = {Ceri\'{c}, Haris and Ceri\'{c}, Elmana}, year = {2020}, pages = {172}, keywords = {comics, graphic novels, teaching, philosophy, }, isbn = {978-9958-9366-1-6}, title = {Comics as a Medium of Philosophical Message: a Comics Approach to Teaching Philosophy}, keyword = {comics, graphic novels, teaching, philosophy, }, publisher = {Druga gimnazija Sarajevo}, publisherplace = {Sarajevo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font