Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1131397

Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma


Primorac, Viktorija
Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma, 2019., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1131397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma
(Motives as a foundation for segmentation of rural tourism beneficiaries)

Autori
Primorac, Viktorija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2019

Stranica
44

Mentor
Mesić, Željka

Ključne riječi
ruralni turizam, motivi, segmentacija
(rural turism, motives, segmentation)

Sažetak
Cilj rada je identifikacija turističkih segmenata korisnika ruralnog turizma na temelju motiva turističkih putovanja te opis segmenata u odnosu na ponašanje i socio-demografska obilježja. Provedeno je online anketno ispitivanje na prigodnom uzorku od 307 ispitanika. Faktorskom i klaster analizom utvrđena su dva tržišna segmenta – (1) ruralni istraživači i tražitelji opuštanja te (2) tražitelji relaksacije. Ruralni istraživači i tražitelji opuštanja značajno više u odnosu na tražitelje relaksacije vrednuju motive stjecanja znanja, relaksacije, uzbuđenja i socijalizacije. U ponašanju se razlikuju od drugog segmenta utoliko što preferiraju posjetu većem broju odredišta tokom jednog putovanja te ispuniti svoje slobodno vrijeme upravo putovanjima. Ruralni turizam najčešće posjećuju s obitelji i prijateljima. Za tražitelje relaksacije najvažniji motivi su motivi opuštanja i boravka s obitelji. Svoj odmor preferiraju provesti na jednom odredištu. Slobodno vrijeme najviše biraju ispuniti u igrama i sportskim aktivnostima. U odnosu na drugi segment, ovi turisti u značajnoj mjeri više posjećuju ruralni turizam s obitelji. Segmenti se ne razlikuju s obzirom na sociodemografska obilježja (spol, dob, školsku spremu, radni status, mjesto odrastanja, osobne prosječne mjesečne prihode i životni ciklus). Istraživanjem su dobivene vrijedne informacije koje pridonose boljem razumijevanju ruralnog turizma u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Mesić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Primorac, Viktorija
Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma, 2019., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Primorac, V. (2019) 'Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Primorac, Viktorija}, year = {2019}, pages = {44}, keywords = {ruralni turizam, motivi, segmentacija}, title = {Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma}, keyword = {ruralni turizam, motivi, segmentacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Primorac, Viktorija}, year = {2019}, pages = {44}, keywords = {rural turism, motives, segmentation}, title = {Motives as a foundation for segmentation of rural tourism beneficiaries}, keyword = {rural turism, motives, segmentation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font