Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1131362

Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice


Velički, Vladimira; Velički, Damir
Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16 (2018), 2; 333-351 (recenziran, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1131362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice
(Logotherapy in Education – Terminological Determination and Content Guidelines)

Autori
Velički, Vladimira ; Velički, Damir

Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 16 (2018), 2; 333-351

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
logoterapija, odgoj, obrazovanje, logopedagogija, smisao.
(Logotherapy, education, logopedagogy, meaning.)

Sažetak
U radu se terminološki određuje sintagma logoterapija u odgoju i obrazovanju, odnosno pojam logopedagogija (Logopädagogik). Nakon temeljite jezične analize navedenih pojmova i sintagmi u njemačkom i hrvatskom jeziku, izvedeni su zaključci o prikladnosti njihove uporabe u hrvatskome jeziku. Potrebu za uvođenjem logoterapije u sustav odgoja i obrazovanja uočili su brojni autori još polovicom prošloga stoljeća. Kontinuirano intenziviranje potrebe za logoterapijom u pedagoškom radu potkrepljuje se statističkim podatcima o stanju mentalnog zdravlja djece i mladih u Hrvatskoj i svijetu. Oslanjajući se na djela Viktora E. Frankla, te ostalih relevantnih autora, poput Elisabeth Lukas, analiziraju se mogućnosti implementacije logoterapijskih načela u odgoj i obrazovanje, analiziraju i međusobno se uspoređuju postojeće edukacije iz toga područja u Hrvatskoj i šire u svijetu te se izvode nove sadržajne smjernice za to područje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Velički (autor)

Avatar Url Vladimira Velički (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Velički, Vladimira; Velički, Damir
Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16 (2018), 2; 333-351 (recenziran, članak, ostalo)
Velički, V. & Velički, D. (2018) Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16 (2), 333-351.
@article{article, author = {Veli\v{c}ki, Vladimira and Veli\v{c}ki, Damir}, year = {2018}, pages = {333-351}, keywords = {logoterapija, odgoj, obrazovanje, logopedagogija, smisao.}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1334-2312}, title = {Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminolo\v{s}ko odre\djenje i sadr\v{z}ajne smjernice}, keyword = {logoterapija, odgoj, obrazovanje, logopedagogija, smisao.} }
@article{article, author = {Veli\v{c}ki, Vladimira and Veli\v{c}ki, Damir}, year = {2018}, pages = {333-351}, keywords = {Logotherapy, education, logopedagogy, meaning.}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1334-2312}, title = {Logotherapy in Education – Terminological Determination and Content Guidelines}, keyword = {Logotherapy, education, logopedagogy, meaning.} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO, ERIH Plus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font