Pregled bibliografske jedinice broj: 1130992
Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste
Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 341-357 doi:10.32910/ep.72.3.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1130992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za
ekonomiste
(Employer attractiveness attributes and dimensions
for economists)
Autori
Pološki Vokić, Nina ; Mostarac, Vinko
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 72
(2021), 3;
341-357
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
izgradnja marke poslodavca, privlačnost poslodavca, obilježja/dimenzije privlačnosti poslodavca, socio-demografska obilježja pojedinca, ekonomisti, Hrvatska, Skala privlačnosti poslodavca
(employer branding, employer attractiveness, employer attractiveness attributes/dimensions, socio-demographic characteristics of individuals, economists, Croatia, Employer attractiveness scale)
Sažetak
Rad empirijski istražuje obilježja i dimenzije koje poslodavce čine poželjnijima za najmlađu generaciju visokoobrazovanih ekonomista u Hrvatskoj, s obzirom na manjak istraživanja u ovom području. Također, istraženo je u kojoj je mjeri smisleno segmentirati signale koje poslodavci odašilju na tržište rada kako bi privukli pripadnike najmlađe generacije visokoobrazovanih ekonomista različitih socio- demografskih obilježja. Anketno istraživanje provedeno na uzorku 407 studenata sveučilišnih diplomskih studija korištenjem „Skale privlačnosti poslodavca“ Berthona, Ewinga i Haha (2005) je ukazalo da ispitanici preferiraju „Razvojnu dimenziju“ privlačnosti poslodavca. Dodatno, na temelju inferencijalne statistike zaključeno je da su dimenzije privlačnosti poslodavaca univerzalne, odnosno da u značajnoj mjeri ne ovise o socio- demografskim obilježjima ispitanika. Proizlazi da poslodavci koji žele privući i/ili zadržati u organizaciji visoko-obrazovane ekonomiste mlađih generacija trebaju istima osiguravati prilike za osobni i profesionalni razvoj, bez obzira kojem segmentu prema svojim osobnim obilježjima oni pripadaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- Econpapers
- Ideas