Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1130992

Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste


Pološki Vokić, Nina; Mostarac, Vinko
Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 341-357 doi:10.32910/ep.72.3.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1130992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste
(Employer attractiveness attributes and dimensions for economists)

Autori
Pološki Vokić, Nina ; Mostarac, Vinko

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 72 (2021), 3; 341-357

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
izgradnja marke poslodavca, privlačnost poslodavca, obilježja/dimenzije privlačnosti poslodavca, socio-demografska obilježja pojedinca, ekonomisti, Hrvatska, Skala privlačnosti poslodavca
(employer branding, employer attractiveness, employer attractiveness attributes/dimensions, socio-demographic characteristics of individuals, economists, Croatia, Employer attractiveness scale)

Sažetak
Rad empirijski istražuje obilježja i dimenzije koje poslodavce čine poželjnijima za najmlađu generaciju visokoobrazovanih ekonomista u Hrvatskoj, s obzirom na manjak istraživanja u ovom području. Također, istraženo je u kojoj je mjeri smisleno segmentirati signale koje poslodavci odašilju na tržište rada kako bi privukli pripadnike najmlađe generacije visokoobrazovanih ekonomista različitih socio- demografskih obilježja. Anketno istraživanje provedeno na uzorku 407 studenata sveučilišnih diplomskih studija korištenjem „Skale privlačnosti poslodavca“ Berthona, Ewinga i Haha (2005) je ukazalo da ispitanici preferiraju „Razvojnu dimenziju“ privlačnosti poslodavca. Dodatno, na temelju inferencijalne statistike zaključeno je da su dimenzije privlačnosti poslodavaca univerzalne, odnosno da u značajnoj mjeri ne ovise o socio- demografskim obilježjima ispitanika. Proizlazi da poslodavci koji žele privući i/ili zadržati u organizaciji visoko-obrazovane ekonomiste mlađih generacija trebaju istima osiguravati prilike za osobni i profesionalni razvoj, bez obzira kojem segmentu prema svojim osobnim obilježjima oni pripadaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vinko Mostarac (autor)

Avatar Url Nina Pološki Vokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pološki Vokić, Nina; Mostarac, Vinko
Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 341-357 doi:10.32910/ep.72.3.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Pološki Vokić, N. & Mostarac, V. (2021) Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (3), 341-357 doi:10.32910/ep.72.3.1.
@article{article, author = {Polo\v{s}ki Voki\'{c}, Nina and Mostarac, Vinko}, year = {2021}, pages = {341-357}, DOI = {10.32910/ep.72.3.1}, keywords = {izgradnja marke poslodavca, privla\v{c}nost poslodavca, obilje\v{z}ja/dimenzije privla\v{c}nosti poslodavca, socio-demografska obilje\v{z}ja pojedinca, ekonomisti, Hrvatska, Skala privla\v{c}nosti poslodavca}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.72.3.1}, volume = {72}, number = {3}, issn = {0424-7558}, title = {Obilje\v{z}ja i dimenzije privla\v{c}nosti poslodavaca za ekonomiste}, keyword = {izgradnja marke poslodavca, privla\v{c}nost poslodavca, obilje\v{z}ja/dimenzije privla\v{c}nosti poslodavca, socio-demografska obilje\v{z}ja pojedinca, ekonomisti, Hrvatska, Skala privla\v{c}nosti poslodavca} }
@article{article, author = {Polo\v{s}ki Voki\'{c}, Nina and Mostarac, Vinko}, year = {2021}, pages = {341-357}, DOI = {10.32910/ep.72.3.1}, keywords = {employer branding, employer attractiveness, employer attractiveness attributes/dimensions, socio-demographic characteristics of individuals, economists, Croatia, Employer attractiveness scale}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.72.3.1}, volume = {72}, number = {3}, issn = {0424-7558}, title = {Employer attractiveness attributes and dimensions for economists}, keyword = {employer branding, employer attractiveness, employer attractiveness attributes/dimensions, socio-demographic characteristics of individuals, economists, Croatia, Employer attractiveness scale} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
  • Econpapers
  • Ideas


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font