Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1130899

Viđenje menadžera hrvatskih poduzeća o utjecaju društvenih mreža na marke poduzeća


Kutnjak, Franja; Gregurec, Iva
Viđenje menadžera hrvatskih poduzeća o utjecaju društvenih mreža na marke poduzeća // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference / Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 129-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1130899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Viđenje menadžera hrvatskih poduzeća o utjecaju društvenih mreža na marke poduzeća
(Perception of Croatian company managers on the impact of social networks on corporate brands)

Autori
Kutnjak, Franja ; Gregurec, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference / Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana - Zagreb : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019, 129-145

Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marka, vrijednost marke, društvene mreže, internetska marketinška komunikacija, dubinski intervju
(brand, brand value, social networks, internet marketing communication, in-depth interview)

Sažetak
Usvajanjem digitalne tehnologije u poslovanje svakog pojedinog poduzeća na današnjem dinamičnom i globalnom tržištu marke postaju sve važnija stavka u diferencijaciji proizvoda i usluga. Pritom se upravo marke najčešće ističu kao jamstvo ispunjenja određenih očekivanja potrošača od tih proizvoda ili usluga i stvaranja slike o vrijednosti samih maraka. Iako postoje razni faktori koji utječu na sam koncept vrijednost marke i na kupčevu percepciju te iste vrijednosti, s obzirom na današnje tržište u kojem društvene mreže svakim danom zauzimaju sve značajnije mjesto, postavlja se pitanje koji utjecaj društvene mreže imaju na marke poduzeća što je ujedno i tema ovog rada. Osim teorijske osnove marke i koncepta vrijednosti iste, uloge društvenih mreža za kreiranje marke, rad prikazuje i što se događa s markom iz perspektive menadžera hrvatskih poduzeća pojavom društvenih mreža. S ciljem dobivanja odgovora provedeno je kvalitativno istraživanjem provođenjem dubinskih intervjua na menadžerima hrvatskih poduzeća u svrhu prikupljanja primarnih podataka, čija je analiza prikazana u samom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kutnjak, Franja; Gregurec, Iva
Viđenje menadžera hrvatskih poduzeća o utjecaju društvenih mreža na marke poduzeća // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference / Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 129-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kutnjak, F. & Gregurec, I. (2019) Viđenje menadžera hrvatskih poduzeća o utjecaju društvenih mreža na marke poduzeća. U: Gregurec, I., Lacković Vincek, Z., Lozić, J., Vuković, D. & Globočnik Žunac, A. (ur.)Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference.
@article{article, author = {Kutnjak, Franja and Gregurec, Iva}, year = {2019}, pages = {129-145}, keywords = {marka, vrijednost marke, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, internetska marketin\v{s}ka komunikacija, dubinski intervju}, title = {Vi\djenje menad\v{z}era hrvatskih poduze\'{c}a o utjecaju dru\v{s}tvenih mre\v{z}a na marke poduze\'{c}a}, keyword = {marka, vrijednost marke, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, internetska marketin\v{s}ka komunikacija, dubinski intervju}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kutnjak, Franja and Gregurec, Iva}, year = {2019}, pages = {129-145}, keywords = {brand, brand value, social networks, internet marketing communication, in-depth interview}, title = {Perception of Croatian company managers on the impact of social networks on corporate brands}, keyword = {brand, brand value, social networks, internet marketing communication, in-depth interview}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font