Pregled bibliografske jedinice broj: 1130899
Viđenje menadžera hrvatskih poduzeća o utjecaju društvenih mreža na marke poduzeća
Viđenje menadžera hrvatskih poduzeća o utjecaju društvenih mreža na marke poduzeća // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference / Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 129-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1130899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Viđenje menadžera hrvatskih poduzeća o utjecaju
društvenih mreža na marke poduzeća
(Perception of Croatian company managers on the
impact of social networks on corporate brands)
Autori
Kutnjak, Franja ; Gregurec, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference
/ Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana - Zagreb : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019, 129-145
Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marka, vrijednost marke, društvene mreže, internetska marketinška komunikacija, dubinski intervju
(brand, brand value, social networks, internet marketing communication, in-depth interview)
Sažetak
Usvajanjem digitalne tehnologije u poslovanje svakog pojedinog poduzeća na današnjem dinamičnom i globalnom tržištu marke postaju sve važnija stavka u diferencijaciji proizvoda i usluga. Pritom se upravo marke najčešće ističu kao jamstvo ispunjenja određenih očekivanja potrošača od tih proizvoda ili usluga i stvaranja slike o vrijednosti samih maraka. Iako postoje razni faktori koji utječu na sam koncept vrijednost marke i na kupčevu percepciju te iste vrijednosti, s obzirom na današnje tržište u kojem društvene mreže svakim danom zauzimaju sve značajnije mjesto, postavlja se pitanje koji utjecaj društvene mreže imaju na marke poduzeća što je ujedno i tema ovog rada. Osim teorijske osnove marke i koncepta vrijednosti iste, uloge društvenih mreža za kreiranje marke, rad prikazuje i što se događa s markom iz perspektive menadžera hrvatskih poduzeća pojavom društvenih mreža. S ciljem dobivanja odgovora provedeno je kvalitativno istraživanjem provođenjem dubinskih intervjua na menadžerima hrvatskih poduzeća u svrhu prikupljanja primarnih podataka, čija je analiza prikazana u samom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)