Pregled bibliografske jedinice broj: 1130896
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba // CroDiM, 4 (2021), 1; 107-119 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1130896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o
kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba
(Influence of influencers on purchasing decision
making process - perception of Croatian influencers)
Autori
Mesarić, Sanja ; Gregurec, Iva
Izvornik
CroDiM (2584-7236) 4
(2021), 1;
107-119
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
digitalni marketing ; društvene mreže ; utjecajni marketing ; utjecajna osoba
(digital marketing ; social networks ; influencer marketing ; influencers)
Sažetak
Rast društvenih mreža sa sobom je otvorio mogućnosti brojnim pojedincima koji su uvidjeli njihov potencijal. Tako fenomen utjecajnog marketinga, iako relativno nov pojam u svijetu marketinga, zadnjih nekoliko godina dobiva na značenju te se sve češće uključuje u media planove poduzeća. Pojedince koji su svojim trudom i plasiranjem sadržaja na društvene mreže dobile i niz sljedbenika nad kojim imaju mogućnost „utjecanja“ primijetila su i brojna poduzeća koja su odlučila upravo pomoću njih postići svoje marketinške ciljeve. Koliko ti pojedinci, nazivani i utjecajne osobe (engl. influenceri), zbilja mogu utjecati na kupce pitanje je koje je postavljeno prilikom pisanja ovog rada. Rad pruža teorijsku osnovu o pojmu utjecajnog marketinga kao i prikaz kvalitativnog istraživanja provedenog na utjecajnim osobama u Republici Hrvatskoj, sve kako bi se došlo do odgovora u kojoj mjeri oni utječu na kupovne odluke njihovih pratitelja te u kojoj fazi procesa donošenja odluke o kupnji je taj utjecaj najveći.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)