Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1130896

Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba


Mesarić, Sanja; Gregurec, Iva
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba // CroDiM, 4 (2021), 1; 107-119 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1130896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba
(Influence of influencers on purchasing decision making process - perception of Croatian influencers)

Autori
Mesarić, Sanja ; Gregurec, Iva

Izvornik
CroDiM (2584-7236) 4 (2021), 1; 107-119

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
digitalni marketing ; društvene mreže ; utjecajni marketing ; utjecajna osoba
(digital marketing ; social networks ; influencer marketing ; influencers)

Sažetak
Rast društvenih mreža sa sobom je otvorio mogućnosti brojnim pojedincima koji su uvidjeli njihov potencijal. Tako fenomen utjecajnog marketinga, iako relativno nov pojam u svijetu marketinga, zadnjih nekoliko godina dobiva na značenju te se sve češće uključuje u media planove poduzeća. Pojedince koji su svojim trudom i plasiranjem sadržaja na društvene mreže dobile i niz sljedbenika nad kojim imaju mogućnost „utjecanja“ primijetila su i brojna poduzeća koja su odlučila upravo pomoću njih postići svoje marketinške ciljeve. Koliko ti pojedinci, nazivani i utjecajne osobe (engl. influenceri), zbilja mogu utjecati na kupce pitanje je koje je postavljeno prilikom pisanja ovog rada. Rad pruža teorijsku osnovu o pojmu utjecajnog marketinga kao i prikaz kvalitativnog istraživanja provedenog na utjecajnim osobama u Republici Hrvatskoj, sve kako bi se došlo do odgovora u kojoj mjeri oni utječu na kupovne odluke njihovih pratitelja te u kojoj fazi procesa donošenja odluke o kupnji je taj utjecaj najveći.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mesarić, Sanja; Gregurec, Iva
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba // CroDiM, 4 (2021), 1; 107-119 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Mesarić, S. & Gregurec, I. (2021) Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba. CroDiM, 4 (1), 107-119.
@article{article, author = {Mesari\'{c}, Sanja and Gregurec, Iva}, year = {2021}, pages = {107-119}, keywords = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, utjecajni marketing, utjecajna osoba}, journal = {CroDiM}, volume = {4}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Utjecaj utjecajnih osoba na dono\v{s}enje odluke o kupnji – vi\djenje hrvatskih utjecajnih osoba}, keyword = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, utjecajni marketing, utjecajna osoba} }
@article{article, author = {Mesari\'{c}, Sanja and Gregurec, Iva}, year = {2021}, pages = {107-119}, keywords = {digital marketing, social networks, influencer marketing, influencers}, journal = {CroDiM}, volume = {4}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Influence of influencers on purchasing decision making process - perception of Croatian influencers}, keyword = {digital marketing, social networks, influencer marketing, influencers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font