Pregled bibliografske jedinice broj: 1130893
Videomodeliranje
Videomodeliranje // Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 92-95
CROSBI ID: 1130893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Videomodeliranje
(Vidoemodeling)
Autori
Popčević, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa
Urednik/ci
Ivšac Pavliša, Jasmina
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
92-95
ISBN
978-953-8321-03-0
Ključne riječi
Videomodeliranje ; poremaćaj iz spektra autizma
(videomodeling ; autism spectrum disorder)
Sažetak
Videomodeliranje je intervencijski pristup kojim se potiče učenje novih vještina promatranjem videoprikaza u kojem se pokazuje ciljana vještina ili ponašanje. Može se primjenjivati kao sastavni dio intervencija koje uključuju potpomognutu komunikaciju. Pristup se posebno pokazao učinkovitim u radu s osobama s poremećajem iz spektra autizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-1030/A0/06/001/002 - Izgradnja nacionalnih kapaciteta za primjenu potpomognute komunikacije kao metode rane intervencije za djecu od 0-8 godina s razvojnim odstupanjima/teškoćama (RAINT ICT-AAC) (Ivšac Pavliša, Jasmina, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Klara Popčević
(autor)