Pregled bibliografske jedinice broj: 1130693
Doživljaj djelotvornosti sudjelovanja u metodskoj superviziji voditelja mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu
Doživljaj djelotvornosti sudjelovanja u metodskoj superviziji voditelja mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu, 2020., postdiplomski specijalisticki, Studijski centar socijalnog rada, Zagreb, Republika Hrvatska
CROSBI ID: 1130693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doživljaj djelotvornosti sudjelovanja u metodskoj superviziji voditelja
mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu
(Experience of the participation effectiveness in the method oriented
supervision of the leaders of professional assistance and support in
the child care)
Autori
Barišić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Studijski centar socijalnog rada
Mjesto
Zagreb, Republika Hrvatska
Datum
19.06
Godina
2020
Stranica
93
Mentor
Marina Ajduković, mentor
Ključne riječi
metodska supervizija, voditelji mjere stručne pomoći i potpore, kompetencije voditelja mjere stručne pomoći i potpore, podrška
(method oriented supervision, leaders in professional assistance and support, competencies of the leaders of professional assistance and support, support)
Sažetak
Metodska supervizija je supervizija koja se definira kao proces, u kojem kao referentni materijal služi profesionalna interakcija supervizanta s klijentom, a poseban naglasak se stavlja na edukativnu komponentu, produbljenu strukturu rada na slučaju i fazu profesionalnog razvoja supervizanta. U ovom radu su prikazani rezultati kvalitativnog istraživanja doživljaja djelotvornosti sudjelovanja u metodskoj superviziji voditelja mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu. U istraživanju je sudjelovalo 17 voditelja mjere stručne pomoći i potpore koji, mjere provode u okviru CZSS Osijek, Našice i D. Miholjac i sudjelovali su u metodskoj superviziji. Istraživanje je provedeno metodom polustruktuiranog intervjua, a u obradi podataka je korištena tematska analiza. Rezultati istraživanja pokazuju da voditelji mjere stručne pomoći i potpore imaju doživljaj djelotvornosti metodske supervizije jer imaju doživljaj motivacije za daljnjom edukacijom, potrebom za podrškom i osjećajem sigurnosti u provedbi mjere. U metodskoj superviziji voditelji su dobili podršku, a njezine učinke su podijelili na generalne i specifične. Voditelji su identificirali osnovne kompetencije koje smatraju da voditelj mjere stručne pomoći i potpore mora imati, te su prepoznali i koje od tih kompetencija sami posjeduju, a ulogu metodske supervizije vide kao prostor za razmjenu pozitivnih poticajnih iskustava s posebnim naglaskom na utjecaj metodske supervizije koju ima na osjećaj odgovornosti i posvećenosti voditelja pri provođenju mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb