Pregled bibliografske jedinice broj: 1130583
Interpretacija i metodički pristup pejzažnim motivima u pjesničkoj zbirci „Izabrane pjesme“ Josipa Pupačića
Interpretacija i metodički pristup pejzažnim motivima u pjesničkoj zbirci „Izabrane pjesme“ Josipa Pupačića, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 1130583 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interpretacija i metodički pristup pejzažnim motivima u pjesničkoj zbirci „Izabrane pjesme“ Josipa Pupačića
(An Interpretation and a Methodological Approach to the Landscape Motifs in the book of poetry Chosen Poems by Josip Pupačić)
Autori
Mlinarić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
07.11
Godina
2017
Stranica
37
Mentor
Slavić, Dean
Neposredni voditelj
Slavić, Dean
Ključne riječi
Josip Pupačić, književnost 20. stoljeća, druga moderna, pejzažni motivi, interpretacija, metodički pristup
(Josip Pupačić, twentieth-century literature, modernist literature, landscape motifs, interpretation, methodological approach)
Sažetak
Diplomski rad bavi se interpretacijom pejzažnih motiva unutar odabranih lirskih pjesama zbirke „Izabrane pjesme“ hrvatskoga književnika druge moderne Josipa Pupačića te metodičkim pristupom istih motiva. Prvi dio teksta ukratko opisuje Pupačićevu biografiju i obilježja književnoga razdoblja kojem je pripadao te se iznosi kako su tadašnji događaji u hrvatskoj književnosti utjecali na njegovo stvaralaštvo. Nakon toga se iznosi struktura zbirke te interpretacija odabranih pjesama grupiranih prema pet Pupačićevih zbirki čija su djela uklopljena u zbirku „Izabrane pjesme“. U interpretaciji se ističe učestalost ponavljanja pejzažnih motiva u pjesmama, njihova značenja, razvoj i međusobna povezanost, zatim njihovi odnosi s ostalim motivima, povezanost pejzažnih motiva s biografijom autora i slično. Drugi dio teksta bavi se metodičkim pristupom pejzažnim motivima gdje se iznose prijedlozi sastavljanja nastavnoga sata za srednje škole koji bi učenike upoznao s Pupačićevim opisom krajolika i uporabom njenih motiva u njegovim pjesmama. Na kraju teksta iznose se rezultati odrađenoga nastavnoga sata u odabranoj srednjoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija