Pregled bibliografske jedinice broj: 1130582
Dramski odgoj u srednjoškolskom učenju i poučavanju: prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi u nastavi likovne umjetnosti i hrvatskoga jezika
Dramski odgoj u srednjoškolskom učenju i poučavanju: prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi u nastavi likovne umjetnosti i hrvatskoga jezika, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 1130582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dramski odgoj u srednjoškolskom učenju i poučavanju: prijedlozi metodičko-didaktičkih vježbi u nastavi likovne umjetnosti i hrvatskoga jezika
(Drama Education in High School Learning and Teaching: Proposals for Methodological and Didactic Exercises in the Teaching of Fine Arts and Croatian Language)
Autori
Kovačić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
20.06
Godina
2017
Stranica
64
Mentor
Slavić, Dean
Neposredni voditelj
Slavić, Dean
Ključne riječi
Dramski odgoj, planovi i programi, primjeri vježbi
(Drama education, curriculum, exercise examples)
Sažetak
U radu se govori o potrebi ulaska dramskog odgoja u obrazovno-odgojni sustav kao jedne od suvremenih metoda poučavanja i učenja te se predlažu metodičko-didaktičke vježbe i dramske igre za nastavu Likovne umjetnosti i Hrvatskog jezika. Potreba za ovim radom je proizašla iz pretpostavke da u Nastavnim planovima i programima ne postoje smjernice za korištenje dramskih igara i vježbi u različitim nastavnim predmetima. Dramski odgoj kao odgoj za život pomaže razvoju cjelokupne djetetove ličnosti, a navedene vježbe razvijaju mnoge funkcionalne i odgojne zadatke te socijalne i jezične sposobnosti učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb