Pregled bibliografske jedinice broj: 1130319
Analiza identiteta marke usluge
Analiza identiteta marke usluge // Poslovna izvrsnost, 15 (2021), 1; 107-126 doi:10.22598/pi-be/2021.15.1.107 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1130319 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza identiteta marke usluge
(Service Brand Identity Analysis)
Autori
Jukić, Dinko ; Dunković, Božica
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 15
(2021), 1;
107-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marka ; identitet ; imidž ; potrošač ; usluga
(brand ; identity ; image ; customer ; service.)
Sažetak
U radu se provodi raščlamba karakteristika identiteta marke. Najprije se definira pojam identiteta marke, a potom se redefinira, analizira i sintetizira pojam imidža marke. Identitet i imidž marke prikazuju se s komunikacijskog i semiotičkog aspekta i komparira s ulogom mita i samopredodžbe potrošača. Cilj je istražiti, predstaviti i analizirati identitet i imidž marke usluge sukladno potrošačevoj paradigmi. Rad se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu analizira se identitet marke sa semiotičkog i psihološkog aspekta, a u drugom dijelu se raspravlja i analizira sadržaj imidža marke. Na kraju se raspravlja o doživljenoj kvaliteti usluge. Marka je ponajprije potrošačka impresija pa tek potom spoznajna vrijednost. Izgradnja marke podrazumijeva stvaranje razlike, a stvaranje se odvija pomoću mentalnih struktura potrošača. Imidž promatramo kao rezultat komunikacijskog procesa, ali i kao potrošačku predodžbu i iskustvo. Imidž usluge stvaraju podjednako zaposlenici i neposredno iskustvo potrošača. Zaključuje se da uloga doživljene kvalitete usluge proizlazi iz zadovoljstva potrošača i imidža poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
Napomena
Indeksiran u bazama: ProQuest; DOAJ; RePEc
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit