Pregled bibliografske jedinice broj: 1129985
Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji
Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji // Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead / Kadrija, Hodžić ; Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar: Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ECSA BiH), 2019. str. 140-167 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1129985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške strategije u funkciji stvaranja
impulzivne kupnje u
maloprodaji
(Marketing strategies in order to create an
impulsive purchase at retail)
Autori
Tolić, Ivan ; Vuković, Dijana ; Kreber, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead
/ Kadrija, Hodžić ; Kandžija, Vinko - Mostar : Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ECSA BiH), 2019, 140-167
ISBN
978-9926-8164-6-9
Skup
2nd International Conference Economic System of the European Union and Accession of Bosnia and Herzegovina: Challenges and Policies Ahead
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 29.10.2018. - 30.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ponašanje potrošača, impulzivna kupnja, traženje uzbuđenja, marketinške strategije
(consumer behavior, impulsive shopping, excitement pursuit, marketing strategy)
Sažetak
Ponašanje potrošača definira se kao način na koji kupci biraju i kupuju proizvode ili usluge kako bi zadovoljili svoje potrebe. Rad će se baviti čimbenicima ponašanja potrošača, odnosno kulturalnim, društvenim, osobnim i psihološkim čimbenicima, te će se objasniti proces kupnje koji se sastoji od pet faza. Kroz čitav rad provlači se pojam impulzivne kupnje, što znači impulzivna kupnja i koji su čimbenici koji najviše utječu da do takve kupnje dođe. Impulzivna kupnja najjednostavnije se definira kao neplanirana kupnja, no ona je puno više od toga. Također će se definirati teorija traženja uzbuđenja, kao i teorija doživljaja. Rad će se baviti i marketingom, odnosno marketinškim strategijama koje utječu na impulzivnu kupnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb