Pregled bibliografske jedinice broj: 1129582
Različita epistemološka polazišta kao podloga oblikovanja kurikuluma ranog odgoja
Različita epistemološka polazišta kao podloga oblikovanja kurikuluma ranog odgoja // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije' / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 196-204 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1129582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različita epistemološka polazišta kao podloga
oblikovanja kurikuluma ranog odgoja
(Different epistemological starting points as the
basis for early childhood curriculum design)
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije'
/ Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 196-204
ISBN
978-953-314-091-9
Skup
Globalne i lokalne perspektive pedagogije
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
teorije učenja ; učenje djeteta ; neuroznanost ; kurikulum ranog odgoja
(learning theories ; child’s learning ; neuroscience ; early childhood curriculum)
Sažetak
Uvidom u recentnu literaturu koja se bavi teorijama dječjeg učenja može se uočiti da se način na koji se tijekom povijesti tumačila priroda učenja djece uvelike razlikovao. Često su suprotstavljene bihevioristička (tradicionalna) i konstruktivistička (suvremena) paradigma u shvaćanju dječjeg učenja i razvoja. Fokusirajući se na rane filozofije učenja, kognitivnih i socijalnih teoretičara, ovaj rad će pružiti pregled shvaćanja dječjeg učenja kroz povijest te dati uvid kako društvo danas utječe na naše razmišljanje o učenju. Kurikulum ranog odgoja ima svoju podlogu u suvremenim shvaćanjima prirode učenja djeteta čije su temeljne značajke proizašle iz raznih teorija učenja te na otkrićima neuroznanosti o razvoju dječjeg mozga. Integrirani, razvojni, konstruktivistički / sukonstruktivistički i humanistički kurikulum značajke su Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja koji je izrastao iz primjera kvalitetne prakse hrvatskih vrtića i znanstvenih studija temeljenih na svjetskim teorijama učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija