Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1129582

Različita epistemološka polazišta kao podloga oblikovanja kurikuluma ranog odgoja


Vekić-Kljaić, Višnja
Različita epistemološka polazišta kao podloga oblikovanja kurikuluma ranog odgoja // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije' / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 196-204 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1129582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Različita epistemološka polazišta kao podloga oblikovanja kurikuluma ranog odgoja
(Different epistemological starting points as the basis for early childhood curriculum design)

Autori
Vekić-Kljaić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije' / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 196-204

ISBN
978-953-314-091-9

Skup
Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
teorije učenja ; učenje djeteta ; neuroznanost ; kurikulum ranog odgoja
(learning theories ; child’s learning ; neuroscience ; early childhood curriculum)

Sažetak
Uvidom u recentnu literaturu koja se bavi teorijama dječjeg učenja može se uočiti da se način na koji se tijekom povijesti tumačila priroda učenja djece uvelike razlikovao. Često su suprotstavljene bihevioristička (tradicionalna) i konstruktivistička (suvremena) paradigma u shvaćanju dječjeg učenja i razvoja. Fokusirajući se na rane filozofije učenja, kognitivnih i socijalnih teoretičara, ovaj rad će pružiti pregled shvaćanja dječjeg učenja kroz povijest te dati uvid kako društvo danas utječe na naše razmišljanje o učenju. Kurikulum ranog odgoja ima svoju podlogu u suvremenim shvaćanjima prirode učenja djeteta čije su temeljne značajke proizašle iz raznih teorija učenja te na otkrićima neuroznanosti o razvoju dječjeg mozga. Integrirani, razvojni, konstruktivistički / sukonstruktivistički i humanistički kurikulum značajke su Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja koji je izrastao iz primjera kvalitetne prakse hrvatskih vrtića i znanstvenih studija temeljenih na svjetskim teorijama učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Strojarski fakultet, Slavonski Brod

Profili:

Avatar Url Višnja Vekić-Kljaić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vekić-Kljaić, Višnja
Različita epistemološka polazišta kao podloga oblikovanja kurikuluma ranog odgoja // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije' / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 196-204 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Vekić-Kljaić, V. (2016) Različita epistemološka polazišta kao podloga oblikovanja kurikuluma ranog odgoja. U: Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S., Nagy Varga, A. & Campbell-Barr, V. (ur.)Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije 'Globalne i lokalne perspektive pedagogije'.
@article{article, author = {Veki\'{c}-Kljai\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2016}, pages = {196-204}, keywords = {teorije u\v{c}enja, u\v{c}enje djeteta, neuroznanost, kurikulum ranog odgoja}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Razli\v{c}ita epistemolo\v{s}ka polazi\v{s}ta kao podloga oblikovanja kurikuluma ranog odgoja}, keyword = {teorije u\v{c}enja, u\v{c}enje djeteta, neuroznanost, kurikulum ranog odgoja}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Veki\'{c}-Kljai\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2016}, pages = {196-204}, keywords = {learning theories, child’s learning, neuroscience, early childhood curriculum}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Different epistemological starting points as the basis for early childhood curriculum design}, keyword = {learning theories, child’s learning, neuroscience, early childhood curriculum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font