Pregled bibliografske jedinice broj: 1129565
Gledišta prostorno-materijalnog okruženja i oblikovanje odgojno-obrazovnog procesa
Gledišta prostorno-materijalnog okruženja i oblikovanje odgojno-obrazovnog procesa // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje-izazovi i perspektive, 1 (2016), 1; 95-101 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1129565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gledišta prostorno-materijalnog okruženja i
oblikovanje odgojno-obrazovnog procesa
(Aspects of spatial and material surrounding and the
shaping of educational process)
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Izvornik
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje-izazovi i perspektive (1848-0756) 1
(2016), 1;
95-101
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
priroda učenja djeteta, okruženje, značajke kurikuluma
(childs nature of learning, environment, curriculum features)
Sažetak
Prostorno-materijalno okruženje ima veliki utjecaj na proces učenja djece u dječjem vrtiću i oblikovanje kurikuluma. Priroda učenja djeteta koja je holistička te koja se oslanja na konstruktivističku teoriju učenja, iziskuje oblikovanje integriranog, razvojnog, humanističkog i konstruktivističkog/sukonstruktivističkog kurikuluma ranog i predškolskog odgja i obrazovanja. U radu se naglašava važnost oblikovanja slike o djetetu kao aktivnog sudionika u procesu konstruiranja znanja koji se događa s drugom djecom i odraslima te rezultira organizaijom prostorno-materijalnog okruženja koja djecu potiče na istraživačke aktivnosti s raznovrsnim materijalima, na autonomiju te na stupanje u različite oblike interakcija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)