Pregled bibliografske jedinice broj: 1129563
Interaction of children in different age groups and co-construction of the curriculum – action research
Interaction of children in different age groups and co-construction of the curriculum – action research // Contributions to the development of the contemporary paradigm of the institutional childhood : an educational perspective / Vujičić, Lidija (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2017. str. 301-314
CROSBI ID: 1129563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaction of children in different age groups and co-construction of the curriculum – action research
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Contributions to the development of the contemporary paradigm of the institutional childhood : an educational perspective
Urednik/ci
Vujičić, Lidija
Izdavač
LIT Verlag
Grad
Zürich
Godina
2017
Raspon stranica
301-314
ISBN
978-3-643-90912-1
Ključne riječi
akcijsko istraživanje, djeca različite dobi, interakcija, sukonstrukcija kurikuluma
(action research, children of different age, co-construction curriculum, interaction)
Sažetak
Various interactions between children of different chronological age groups provide an opportunity of complete child development and are a precondition as a feature of a 1vell-developed high-quality curriculum. This study uses a qualitative access through participative action research and is based on the constructivist paradigm 1vith a humanistic approach to education and the benefits of a social learning theory. We wanted to know how to change educational practices in pre-school so that they promote interaction between children of different ages, to expand their opportunities and possibilities for various activities and opportunities for their participation and co-construction of the curriculum. Besides the benefits for the children, research has initiated changes in the 1vqy of professional development of educators themselves.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Raznovrsne interakcije djece različite kronološke dobi pružaju priliku za cjeloviti razvoj djeteta, a preduvjet su i značajka razvijenih, kvalitetnih kurikuluma. Ovo istraživanje koristi kvalitativni pristup kroz sudjelujuće akcijsko istraživanje. Polazi od konstruktivističke paradigme uz humanistički pristup odgoju i obrazovanju te kao polazište koristi teorije socijalnog učenja. Zanimalo nas je na koji način mijenjati odgojno- obrazovnu praksu u dječjem vrtiću koja će podržavati interakcije djece različite dobi, širiti njihove prilike i mogućnosti za različite aktivnosti, a time i prilike za njihovo sudjelovanje i sukonstruiranje kurikuluma. Osim dobiti koja su imala djeca, istraživanjem se pokrenula promjena u načinu stručnog usavršavanja i učenja odgajatelja.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku
Profili:
Višnja Vekić-Kljaić
(autor)