Pregled bibliografske jedinice broj: 1129558
Uloga kinezioloških aktivnosti učenika i informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) u oblikovanju slobodnog vremena učenika 8. razreda osnovne škole
Uloga kinezioloških aktivnosti učenika i informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) u oblikovanju slobodnog vremena učenika 8. razreda osnovne škole // 15th International Technology, Education and Development Conference
Valencia, Španjolska, 2021. str. 3228-3234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1129558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga kinezioloških aktivnosti učenika i
informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT)
u oblikovanju slobodnog vremena učenika 8.
razreda osnovne škole
(THE ROLE OF STUDENTS 'KINESIOLOGICAL ACTIVITIES
AND INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
(ICT) IN FORMING LEISURE TIME FOR 8TH GRADE
PRIMARY SCHOOL STUDENTS)
Autori
Dubovečak, Ivana ; Prskalo, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
15th International Technology, Education and Development Conference
/ - , 2021, 3228-3234
ISBN
978-84-09-27666-0
Skup
15th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2021)
Mjesto i datum
Valencia, Španjolska, 08.03.2021. - 09.03.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kineziološke aktivnosti, informacijsko-komunikacijska tehnologija, slobodno vrijeme, učenici
(kinesiological activities, information and communication technology, free time, students)
Sažetak
Na uzorku od 200 učenika od 8. razreda osnovnih škola u Velikoj Gorici (Hrvatska) provedeno je istraživanje s ciljem procjene udjela kinezioloških aktivnosti učenika i korištenja informacijsko- komunikacijskih tehnologija (IKT) u oblikovanju slobodnog vremena učenika 8. razreda osnovne škole. Instrument korišten u istraživanju je vlastiti anketni upitnik. Zavisne varijable kvalitete nastave TZK konstruirane su u ordinalnoj petstupanjskoj skali Likertova tipa. Istraživačka pitanja koja se postavljaju su je li prevalencija korištenja informacijsko- komunikacijske tehnologije i kineziološke aktivnosti u slobodnom vremenu učenika visoko zastupljena, ima li u organiziranju slobodnog vremena učenika veću ulogu korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) od bavljenja nekom kineziološkom aktivnošću i potiče li korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije (IKT) učenike na veće bavljenje kineziološkim aktivnostima. U obradi podataka korištena je linearna hijerarhijska regresijska analiza (stepwise model), ali u bootstrapped modelu. Također je primijenjen parametrijski One sample t test s kriterijskom vrijednošću medijana na skali. U sklopu linearne hijerarhijske regresijske analize istražen je doprinos navedenih prediktora na zavisnu varijablu (oblikovanje slobodnog vremena učenika). Na temelju dobivenih rezultata može se utvrditi da postoji statistička značajna povezanost između učestalosti korištenja informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) s učestalosti bavljenja nekom kineziološkom aktivnošću te da će korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije potaknuti učenike na veće bavljenje nekom kineziološkom aktivnošću u slobodno vrijeme.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb