Pregled bibliografske jedinice broj: 1129556
Pedagoška vrijednost dječjih likovnih radova
Pedagoška vrijednost dječjih likovnih radova // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja : zbornik radova / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 715-727 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1129556 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška vrijednost dječjih likovnih radova
(Educational significante of childrens art works)
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja : zbornik radova
/ Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 715-727
ISBN
978-953-5805-55-7
Skup
1. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
likovni radovi djece predškolske dobi ; analiza tematike i tehnika ; pedagoška vrijednost
(pre-school children's art works ; theme and technique analysis ; educational value)
Sažetak
Za predškolsko razdoblje osobito je postojanje igre i mašte, zbog čega su dječji likovni radovi mješavina stvarnih i zamišljenih događaja. Iako se uglavnom likovni radovi vide kao "nadopuna" učenju i poučavanju u kontekstu ranoga odgoja, oni zrcale dječju kulturu koja se u suvremenoj pedagogiji vidi kao temelj u osmišljavanju razvojno primjerene prakse. Kako bi se saznalo više o likovnim radovima u predškolskoj dobi i njihovom pedagoškim potencijalima, analizirani su likovni radovi djece Centra za predškolski odgoj-Osijek koji su izloženi na tradicionalnoj izložbi povodom Dana predškolskog odgoja u izložbenoj dvorani Waldinger. Cilj istraživanja je analiza tematike i likovnih tehnika na odabranim radovima i njihova pedagoška vrijednost. Istraživanje se provelo na odabranom uzorku likovnih radova. Podaci su se skupljali fotografiranjem i skalom procjene. Nakon obrade podataka identificirale su se teme i tehnike nastanka likovnih radova i njihova pedagoška vrijednost. Rezultati mogu biti od koristi za daljnja istraživanja i kao polazišna spoznaja za praktičare, likovne umjetnike i istraživače ranog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)