Pregled bibliografske jedinice broj: 1129551
Uloga digitalne tehnologije (kompjutori, pametni telefoni, tableti) u metodičkoj artikulaciji i ishodima učenja u hrvatskom jeziku
Uloga digitalne tehnologije (kompjutori, pametni telefoni, tableti) u metodičkoj artikulaciji i ishodima učenja u hrvatskom jeziku // ICERI2020 - International Conference of Education, Research and Innovation
Valencia, Španjolska, 2020. str. 3930-3938 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1129551 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga digitalne tehnologije (kompjutori,
pametni telefoni, tableti) u metodičkoj
artikulaciji i ishodima učenja u hrvatskom
jeziku
(The role of mobile technology (computers,
mobile phone, tablets) in methodical
articulation and learning outcomes in Croatian
language teaching)
Autori
Dubovečak, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ICERI2020 - International Conference of Education, Research and Innovation
/ - , 2020, 3930-3938
Skup
ICERI2020 - International Conference of Education, Research and Innovation
Mjesto i datum
Valencia, Španjolska, 09.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hrvatski jezik, ishodi učenja u hrvatakom jeziku, ICT, metodička artikulacija, digitalna tehnologija
(Croatian language, Croatian language learning outcomes, ICT, methodical articulation, mobile technology.)
Sažetak
The aim of this research is to explore the specific role of mobile technology on methodical articulation and learning outcomes in Croatian language teaching. The sample consisted of 200 primary school teachers in Zagreb County. The results of the One sample t test (bootstrapped model) show that the use of mobile technology plays a significant role in methodical articulation of Croatian language lessons.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti