Pregled bibliografske jedinice broj: 1129539
Curriculum as spaces:aesthetics, community, and the politics of place
Curriculum as spaces:aesthetics, community, and the politics of place // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 2; 325-336 (domaća recenzija, osvrt, ostalo)
CROSBI ID: 1129539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Curriculum as spaces:aesthetics, community, and the
politics of place
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), 2;
325-336
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, ostalo
Ključne riječi
reviews, evaluation
(REWIEWS, EVALUATION)
Sažetak
Knjiga je pravi izazov za teoretičare kurikuluma kao uvid u suvremene tendencije u razvoju kurikuluma, za kreatore obrazovne politike, ali i za praktičare u školama i na fakultetima kojima nudi spoznaje za obogaćivanje prakse i jedan zanimljiv smjer i pogledu na učenje i obrazovanje u zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts