Pregled bibliografske jedinice broj: 1129531
Stavovi roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta
Stavovi roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 379-402 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1129531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi roditelja predškolske djece o ključnim
kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta
(ATTITUDES OF PARENTS PRESCHOOL CHILDREN ON KEY
COMPETENCES
THAT ARE IMPORTANT FOR THE FUTURE CHILD SUCCESS)
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), 3;
379-402
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
akademska postignuća, cjeloživotno učenje, nacionalni kurikulum
(academic achievement, lifelong learning, the National Curriculum)
Sažetak
Nacionalnim kurikulumom za rani i predškolski odgoj i obrazovanje potiče se i osnažuje razvoj osam temeljnih kompetencija za cjeloživotno učenje. Ovaj rad istražuje stavove roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta. Cilj istraživanja bio je ustanoviti koje od kompetencija roditelji smatraju važnima. Cilj je utemeljen na pretpostavci da su stavovi roditelja usmjereni na akademska postignuća djece i kompetencije koje će djetetu biti od koristi za uspješan početak školovanja. Problem istraživanja odnosi se na ispitivanje učestalosti odvijanja određenih aktivnosti koje se odnose na kompetencije. Rezultati pokazuju da roditelji najviše razvijaju kod svoje djece matematičke i prirodoslovne kompetencije te da sociodemografski podaci kao što su stručna sprema roditelja i starost djeteta utječu na razvoj kompetencija djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)