Pregled bibliografske jedinice broj: 1129507
Web 2.0 tehnologija kao alat pri izradi sustava za upravljanje učenjem (LMS)
Web 2.0 tehnologija kao alat pri izradi sustava za upravljanje učenjem (LMS), 2014., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1129507 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Web 2.0 tehnologija kao alat pri izradi sustava za upravljanje učenjem (LMS)
(Web 2.0 technology as a tool in the development of learning management systems (LMS))
Autori
Vojvodić, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2014
Stranica
91
Mentor
Nikola Mrvac
Neposredni voditelj
Mile Matijević
Ključne riječi
Internet, Web 2.0 tehnologija, Web 2.0 alati, Learning Management System, LMS, Moodle
(Internet, Web 2.0 technology, Web 2.0 tools, Learning Management System, LMS, Moodle)
Sažetak
Web 2.0 tehnologija prihvaćeni je naziv za novi način korištenja interneta. Takav način korištenja interneta omogućava nam bržu i jednostavniju interakciju sa ljudima diljem cijelog svijeta. Korisnici interneta od pasivnog konzumanta postaju aktivni u suradnjama sa ljudima sa kojima nisu fizički na istoj lokaciji, ljudi se povezuju i komuniciraju međusobno u realnom vremenu. Razvojem interneta i prihvaćanjem nove ere korištenja interneta zvane Web 2.0 proizašle su mnoge web-bazirane aplikacije i sustavi koji znatno olakšavaju i nadopunjavaju današnji stil života. Jedan od takvih sustava je i sustav za upravljanje učenjem ili Learning Management System, poznatiji pod kraticom LMS. LMS je sustav koji je namijenjen izradi, provođenju i automatizaciji obrazovnog programa. LMS sustav koristi nove tehnologije i inovativne metode podučavanja, te se može savršeno uklapati sa standardnim metodama podučavanja, metodama licem u lice. Sadržaji na sustavu su dostupni svim sudionicima sustava, postoji mogućnost međusobnog komuniciranja, pisanja rasprava, polaganja ispita, te dokazivo praćenje aktivnosti korisnika. Upravo je to najveća prednost ovakvog sustava. U radu će jasno biti opisane prednosti i nedostatci korištenja ovakvog sustava u obrazovnim ustanovama te biti prikazana jednostavnost i intuitivnost korištenja samog sustava baziranog na besplatnoj platformi Moodle.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb