Pregled bibliografske jedinice broj: 1129504
Sinergija medija u multimedijskom okruženju
Sinergija medija u multimedijskom okruženju, 2014., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1129504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sinergija medija u multimedijskom okruženju
(Media synergy in a multimedia environment)
Autori
Rajšić, Bojan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.03
Godina
2014
Stranica
39
Mentor
Nikola Mrvac
Neposredni voditelj
Mile Matijević
Ključne riječi
Mediji, Recipijent, Komunikacija, Utjecaji
(Media, Recipient, Communication, Influences)
Sažetak
Fenomen medija i njegovog utjecaja na ljude u suvremenom multimedijskom okružju promatra se iz raznih istraživačko-znanstvenih kutova. Općeprihvaćene su četiri faze razvoja istraživanja o medijima: Svemoć medija, Mediji bez utjecaja, Ponovno otkrivanje snažnog utjecaja medija, Transakcijske ideje o utjecaju medija. Klasična istraživanja utjecaja medija kroz različite faze postavljala su pitanja što mediji čine s recipijentima, ali danas je ključno pitanje na temelju kojih motiva recipijenti koriste medije.Promatrajući čovjeka kao glavnog recipijenta masovne komunikacije u suvremenom multimedijskom okružju, vrlo se često postavlja pitanje koliki je zapravo utjecaj te komunikacije na samog čovjeka. Pod pojmom "utjecaji" podrazumijevamo sve procese koji se u postkomunikacijskoj fazi odvijaju kao posljedica multimedijske masovne komunikacije. Utjecaje možemo promatrati na četiri razine: psihičke, fizičke, direktne i indirektne. Jednako je važno vrednovati poruku i recipijenta kao i same komunikatore. Važan aspekt utjecaja medija je vjerodostojnost komunikatora. U djelovanju masovne komunikacije, glavnu ulogu imaju interpersonalni komunikacijski kanali. To bi značilo model tijeka komunikacije na dvije razine. Konkretnije, poruke masovnih medija najprije dolaze do kreatora javnog mišljenja koji zatim širi te poruke do manje aktivne populacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb