Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1129504

Sinergija medija u multimedijskom okruženju


Rajšić, Bojan
Sinergija medija u multimedijskom okruženju, 2014., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1129504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sinergija medija u multimedijskom okruženju
(Media synergy in a multimedia environment)

Autori
Rajšić, Bojan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.03

Godina
2014

Stranica
39

Mentor
Nikola Mrvac

Neposredni voditelj
Mile Matijević

Ključne riječi
Mediji, Recipijent, Komunikacija, Utjecaji
(Media, Recipient, Communication, Influences)

Sažetak
Fenomen medija i njegovog utjecaja na ljude u suvremenom multimedijskom okružju promatra se iz raznih istraživačko-znanstvenih kutova. Općeprihvaćene su četiri faze razvoja istraživanja o medijima: Svemoć medija, Mediji bez utjecaja, Ponovno otkrivanje snažnog utjecaja medija, Transakcijske ideje o utjecaju medija. Klasična istraživanja utjecaja medija kroz različite faze postavljala su pitanja što mediji čine s recipijentima, ali danas je ključno pitanje na temelju kojih motiva recipijenti koriste medije.Promatrajući čovjeka kao glavnog recipijenta masovne komunikacije u suvremenom multimedijskom okružju, vrlo se često postavlja pitanje koliki je zapravo utjecaj te komunikacije na samog čovjeka. Pod pojmom "utjecaji" podrazumijevamo sve procese koji se u postkomunikacijskoj fazi odvijaju kao posljedica multimedijske masovne komunikacije. Utjecaje možemo promatrati na četiri razine: psihičke, fizičke, direktne i indirektne. Jednako je važno vrednovati poruku i recipijenta kao i same komunikatore. Važan aspekt utjecaja medija je vjerodostojnost komunikatora. U djelovanju masovne komunikacije, glavnu ulogu imaju interpersonalni komunikacijski kanali. To bi značilo model tijeka komunikacije na dvije razine. Konkretnije, poruke masovnih medija najprije dolaze do kreatora javnog mišljenja koji zatim širi te poruke do manje aktivne populacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Mrvac (mentor)

Avatar Url Mile Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajšić, Bojan
Sinergija medija u multimedijskom okruženju, 2014., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Rajšić, B. (2014) 'Sinergija medija u multimedijskom okruženju', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Raj\v{s}i\'{c}, Bojan}, year = {2014}, pages = {39}, keywords = {Mediji, Recipijent, Komunikacija, Utjecaji}, title = {Sinergija medija u multimedijskom okru\v{z}enju}, keyword = {Mediji, Recipijent, Komunikacija, Utjecaji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Raj\v{s}i\'{c}, Bojan}, year = {2014}, pages = {39}, keywords = {Media, Recipient, Communication, Influences}, title = {Media synergy in a multimedia environment}, keyword = {Media, Recipient, Communication, Influences}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font