Pregled bibliografske jedinice broj: 1129503
Izrada interaktivnih multimedijskih sadržaja za izradu edukativnih aplikacija
Izrada interaktivnih multimedijskih sadržaja za izradu edukativnih aplikacija, 2014., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1129503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada interaktivnih multimedijskih sadržaja za izradu edukativnih aplikacija
(Development of interactive multimedia content for the development of educational applications)
Autori
Krašić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2014
Stranica
64
Mentor
Nikola Mrvac
Neposredni voditelj
Mile Matijević
Ključne riječi
interaktivnost, multimediji, kreativnost, aplikacija
(interactivity, creativity, multimedia, application)
Sažetak
Kako se neprestano otkrivaju nova znanja i informacije, tako raste i količina nastavničkih sadržaja u školama. Međutim, princip predaje znanja nije znatno napredovao te, gledajući osnovne škole, umjesto tiskanih izdanja sada se tek uvode digitalizirani udžbenici. Naravno, potrebno je poznavati psihološko stanje učenika, međutim logično je da bi, za postizanje većeg uspjeha, učenik trebao biti zaineresiraniji te bi sadržaj trebao biti što bolje objašnjen. Napretkom multimedija i pokretne grafike moguće je izraditi interaktivne udžbenike tj. dijelove i cjeline koji bi učenje učinili zanimljivijim, te, kako su ljudi vizualna bića, učenje bi učinili lakše usvojivim. Iz tog razloga je, za potrebe istraživanja napravljen prijedlog interaktivne nastave matematike. Na internetu postoje neki srodni projekti interaktivnih oblika nastave, ali u radu će biti prikazani njihovi prednosti i nedostaci na temelju kojih je, u konačnici, izrađen prijedlog edukativne web aplikacije. Kroz istraživanje se može provjeriti i kolika je povratna informacija, odn. koliko su učenicima jasni sadržaji i koliko su im jasniji u odnosu na klasične udžbenike. Iako su retorika i sposobnost predaje znanja individualne osobine, po učenikovoj će se interpretaciji usvojenog sadržaja, steći okvirna slika koliko je interaktivni sadržaj lakši za naučiti i shvatiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb