Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1129488

E-learning sučelja u WEB 2.0 okruženju


Križan, Božidar
E-learning sučelja u WEB 2.0 okruženju, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1129488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-learning sučelja u WEB 2.0 okruženju
(E-learning interfaces in WEB 2.0 environment)

Autori
Križan, Božidar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2013

Stranica
77

Mentor
Nikola Mrvac

Neposredni voditelj
Mile Matijević

Ključne riječi
e-learning, Sučelje, Web, Obrazovanje
(e-learning, Interface, Web, Education)

Sažetak
Svakodnevni rast i razvoj novih tehnologija, sve više upotpunjuje bazu obrazovanja, što potencira više gradiva koje učenici trebaju savladati. Jedan od načina je e-learning. Uz e-learning imamo mogućnost rješavanja zadataka u realnom vremenu te u virtualnom okruženju koje simulira stvarno okruženje. Tako možemo imati uvid u stvarnu težinu problema, te steći iskustvo. Također uz e-learning imamo mogućnost da uz interaktivni pristup, koji je ujedno i zabavan, savladamo više gradiva. Da bi e-learning pravilno funkcionirao, te postizao uspjeh u učenju, treba poznavati pravila te psihologiju koja djeluje na učenika. Komponirajući sve to u jednu cjelinu, postižemo stvarni cilj. E-learning omogućava učenicima da mogu slušati kao i savladavati gradivo, te rješavati zadatke iako su udaljeni od ustanova koje podučavaju stotinama kilometara. E-learning možemo definirati i kao trening isporučen na digitalnom uređaju kao što je mobitel, prijenosno računalo te tablet, koji su dizajnirani da podrže obrazovanje pojedinca ili da se pomoću njih izvode organizacijski ciljevi. Takav način učenja se vrši on-line putem uz vizualno, audio i tekstualno komuniciranje korisnika sa davateljem instrukcija. Napredak tehnologije u trodimenzionalnom okruženju nudi učeniku da jednostavno može u samom okruženju kretati se sa zadatka na zadatka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Mrvac (mentor)

Avatar Url Mile Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Križan, Božidar
E-learning sučelja u WEB 2.0 okruženju, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Križan, B. (2013) 'E-learning sučelja u WEB 2.0 okruženju', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kri\v{z}an, Bo\v{z}idar}, year = {2013}, pages = {77}, keywords = {e-learning, Su\v{c}elje, Web, Obrazovanje}, title = {E-learning su\v{c}elja u WEB 2.0 okru\v{z}enju}, keyword = {e-learning, Su\v{c}elje, Web, Obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kri\v{z}an, Bo\v{z}idar}, year = {2013}, pages = {77}, keywords = {e-learning, Interface, Web, Education}, title = {E-learning interfaces in WEB 2.0 environment}, keyword = {e-learning, Interface, Web, Education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font