Pregled bibliografske jedinice broj: 1129483
Evaluacija utjecaja novih tehnologija na korisničko iskustvo
Evaluacija utjecaja novih tehnologija na korisničko iskustvo, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1129483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija utjecaja novih tehnologija na korisničko iskustvo
(Evaluation of the impact of new technologies on user experience)
Autori
Katar, Miran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.02
Godina
2013
Stranica
45
Mentor
Nikola Mrvac
Neposredni voditelj
Mile Matijević
Ključne riječi
HTML5, Flash, korisničko iskustvo, video, vektorska grafika
(HTML5, Flash, user experience, video, vector graphics)
Sažetak
Današnji trend napretka internet tehnologija predvodi nastojanje stvaranja usluga koje pružaju pozitivno korisničko iskustvo. Uspješne stranice često su pioniri novih tehnologija koje se konstantno pojavljuju na tržištu, što govori o povezanosti tehnologije i napretka korisničkog iskustva. U radu će se promotriti mogućnosti dizajniranja i oblikovanja usluga koje će korisnici moći i htjeti koristiti, u stvaranju stranice koja daje pozitivan utjecaj na korisnika i njegovo korisničko iskustvo. Stvaranje kvalitetnog korisničkog iskustva može biti vrlo kompleksno, budući da na njega utječe mnogo faktora, poput koristivosti, identiteta branda, informacijske arhitekture i dizajna interaktivnosti. Rad se bavi proučavanjem napretka korisničkog iskustva, odnosno user experience (UX) koje su poslijednjih nekoliko godina uvelike krojili HTML4 i Fash još od svoje pojave i promjenom korisničkog iskustva pojavom novih tehnologija (HTML5) i mainstream platformi koje su napustile flash (iPad, iPhone) u zamjenu za HTML5. Razmatra odnos i interakciju korisnika i tehnologije, kroz potencijalno poboljšanje iskustva korištenja internet usluga i nove mogućnosti interakcije sa dosad nedovoljno iskorištenim sekundarnim sadržajem stranica, poput oglasa i bannera. Hipotizira nove oblike privlačenja pažnje korisnika na neintruzivan i zanimljiv način u stvaranju iskustva korištenja interneta koje je istovremeno ugodno za korisnika i unosno za oglašivača, i to na pokretnim i desktop platformama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb