Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1129441

Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand


Kuntić, Mirna
Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1129441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand
(Design the process of creating a strategy and visual identity for a fashion brand)

Autori
Kuntić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
70

Mentor
Mile Matijević

Ključne riječi
vizualni identitet, brand strategija, marketinški miks, dizajn proces
(visual identity, brand strategy, marketing mix, design process)

Sažetak
Vizualni identitet predstavlja jednu od sastavnih cjelina branda proizvoda, usluge ili tvrtke u njegovoj pojavnosti na tržištu. Jedna od primarnih funkcija branda jest pojednostavljenje odabira prilikom kupnje odnosno konzumacije, s obzirom da uspješan brand predstavlja set vrijednosti i karakteristika koje će kupca uvjeriti u ispravnost odabira. U ovom diplomskom radu obrađuju se sastavni dijelovi anatomije branda, njegove strategije te dizajn procesa izrade vizualnog identiteta za brand odjeće. Teorijski dio rada obrađuje sastavne dijelove brand strategije koja se sastoji od svrhe, obećanja i vrijednosti branda, njegovog pozicioniranja u odnosu na ciljnu skupinu, osobnosti te kreiranja sadržaja i priče. Brand strategija manifestira se kroz vizualni identitet branda čiju okosnicu čine logotip, tipografija i boje, a apliciraju se na širok spektar materijala i dodirnih točaka branda s potrošačem. Analizom branda unutar marketinškog miksa stvaraju se smjernice za izradu koncepta te cijelog dizajn procesa koji je potkrijepljen upitnikom usmjerenim na potencijalne kupce a koji ispituje njihov stav o proizvodnoj niši branda, očekivanim vizualnim odrednicama te njihovom utjecaju na kupnju, a u suradnji s zahtjevima klijenta. Nakon razrade dizajn procesa te izrade vizualnog identiteta branda, u zaključku se navode razlozi i smjernice za odabir i kreiranje određenih smjerova unutar procesa stvaranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mile Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuntić, Mirna
Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Kuntić, M. (2019) 'Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kunti\'{c}, Mirna}, year = {2019}, pages = {70}, keywords = {vizualni identitet, brand strategija, marketin\v{s}ki miks, dizajn proces}, title = {Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand}, keyword = {vizualni identitet, brand strategija, marketin\v{s}ki miks, dizajn proces}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kunti\'{c}, Mirna}, year = {2019}, pages = {70}, keywords = {visual identity, brand strategy, marketing mix, design process}, title = {Design the process of creating a strategy and visual identity for a fashion brand}, keyword = {visual identity, brand strategy, marketing mix, design process}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font