Pregled bibliografske jedinice broj: 1129441
Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand
Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1129441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand
(Design the process of creating a strategy and visual identity for a fashion brand)
Autori
Kuntić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
70
Mentor
Mile Matijević
Ključne riječi
vizualni identitet, brand strategija, marketinški miks, dizajn proces
(visual identity, brand strategy, marketing mix, design process)
Sažetak
Vizualni identitet predstavlja jednu od sastavnih cjelina branda proizvoda, usluge ili tvrtke u njegovoj pojavnosti na tržištu. Jedna od primarnih funkcija branda jest pojednostavljenje odabira prilikom kupnje odnosno konzumacije, s obzirom da uspješan brand predstavlja set vrijednosti i karakteristika koje će kupca uvjeriti u ispravnost odabira. U ovom diplomskom radu obrađuju se sastavni dijelovi anatomije branda, njegove strategije te dizajn procesa izrade vizualnog identiteta za brand odjeće. Teorijski dio rada obrađuje sastavne dijelove brand strategije koja se sastoji od svrhe, obećanja i vrijednosti branda, njegovog pozicioniranja u odnosu na ciljnu skupinu, osobnosti te kreiranja sadržaja i priče. Brand strategija manifestira se kroz vizualni identitet branda čiju okosnicu čine logotip, tipografija i boje, a apliciraju se na širok spektar materijala i dodirnih točaka branda s potrošačem. Analizom branda unutar marketinškog miksa stvaraju se smjernice za izradu koncepta te cijelog dizajn procesa koji je potkrijepljen upitnikom usmjerenim na potencijalne kupce a koji ispituje njihov stav o proizvodnoj niši branda, očekivanim vizualnim odrednicama te njihovom utjecaju na kupnju, a u suradnji s zahtjevima klijenta. Nakon razrade dizajn procesa te izrade vizualnog identiteta branda, u zaključku se navode razlozi i smjernice za odabir i kreiranje određenih smjerova unutar procesa stvaranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti