Pregled bibliografske jedinice broj: 1129438
EDUKATIVNA SUPERVIZIJA OBITELJSKIH MEDIJATORA U SUSTAVU SOCIJALNE SKRBI
EDUKATIVNA SUPERVIZIJA OBITELJSKIH MEDIJATORA U SUSTAVU SOCIJALNE SKRBI, 2020., postdiplomski specijalisticki, Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada, Zagreb
CROSBI ID: 1129438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
EDUKATIVNA SUPERVIZIJA OBITELJSKIH MEDIJATORA U
SUSTAVU SOCIJALNE SKRBI
(EDUCATIVE SUPERVISION OF FAMILY MEDIATIORS IN
SOCIAL WELFARE SYSTEM)
Autori
Sladović Franz, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada
Mjesto
Zagreb
Datum
30.10
Godina
2020
Stranica
79
Mentor
Antonija Žižak
Ključne riječi
edukativna supervizija ; kognitivni model naukovanja ; obiteljska medijacija, evaluacija supervizije
(educative supervision, cognitive apprenticeship model, family mediation, evaluation of supervision)
Sažetak
U radu je prikazana provedba grupne supervizije za obiteljske medijatore koji rade u sustavu socijalne skrbi, a koja je organizirana tijekom i nakon edukacija u području obiteljske medijacije. Uvodno je opisan razvoj obiteljske medijacije u Hrvatskoj kao i određenja supervizijskih pojmova i oblika. Sumirani su i analizirani sadržaji i teme supervizijskog rada kroz pojedinačna supervizijska pitanja (osjećaji medijatora, radno mjesto, načela medijacije, uvjerenja i predrasude), stručna i edukativna pitanja značajna za sve supervizante (uloga medijatora, upotreba konkretnih vještina i intervencija, specifični oblici medijacije, provedba medijacije, posebne okolnosti, kompetencije za sudjelovanje u superviziji) te organizacijske teškoće provedbe medijacije (upućivanje u obiteljsku medijaciju, zakonodavni okvir i propisi i doživljaj nerazumijevanja). Prikazani su rezultati evaluacijskih anketa koje su primjenjene tijekom i nakon supervizije u kojima je sudjelovao 31 supervizant u prvom, odnosno 36 supervizanata u drugom supervizijskom ciklusu. Medijatori su bili vrlo zadovoljni supervizijskim iskustvom i ostvarenim pomakom u razvoju znanja i vještina te predlažu kontinuiranu supervizijsku podršku za obiteljske medijatore. U završnom dijelu rada razmotreni su specifični supervizijski izazovi, kao i sličnosti i razlike edukativne i metodske supervizije u ovom području rada s obiteljima te primjenjivost nekih elemenata modela naukovanja. U razvoju profesionalnih kompetencija obiteljskih medijatora potvrđena je vrijednost supervizijskog pristupa kao sastavnog dijela edukacije i rada u početnoj fazi primjene ove psihosocijalne intervencije, a koji može biti korišten i u drugim područjima usavršavanja stručnjaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb