Pregled bibliografske jedinice broj: 1129413
Učinkovitost prijenosa informacija kod tiskane, elektroničke i audio knjige
Učinkovitost prijenosa informacija kod tiskane, elektroničke i audio knjige, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1129413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost prijenosa informacija kod tiskane, elektroničke i audio knjige
(Efficiency of information transfer in printed, electronic and audio books)
Autori
Grašić, Želimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2016
Stranica
86
Mentor
Mile Matijević
Ključne riječi
prijenos informacija, tiskana knjiga, e-knjiga, audio knjiga, multimedija
(transmission of information, printed book, e-book, audio book, multimedia)
Sažetak
Kako bi se došlo do spoznaje koji je od navedenih medija - kod tiskane, elektroničke i audio knjige optimalan za prijenos informacija potrebno je istražiti učinkovitost prijenosa istih. Kako su svi ljudi različiti, tako i svaki pojedinac na informacije reagira različito. Pojedini ljudi više reagiraju na vizualne informacije, poput slike ili teksta što je slučaj kod tiskane knjige, ili interaktivnost, audio i video sadržaji kod e-knjige, ili samo zvuk kod audio knjige. Nekim korisnicima slika, zvuk ili video mogu pružiti dodatne informacije, no također često mogu i zbuniti, odvratiti ili čak utjecati na mišljenje korisnika prije samog čitanja sadržaja. Stoga je važno istražiti i zaključiti optimalan način prijenosa istih kod navedenih medija, od kojih svaki ima specifičan način prikaza i prijenosa informacija, koristeći se pri tom raznim multimedijskim tehnologijama kao što su tekst, grafike, video i audio sadržaji, interaktivnost i slično. Fokus istraživanja će biti na ispitivanju učinkovitosti prijenosa informacija kroz navedene multimedijske sadržaje, uz koje su obuhvaćeni i faktori koji mogu loše utjecati na istu. U sklopu rada biti će izrađene manja tiskana knjiga, e-knjiga i audio knjiga te provedena istraživanja na skupini korisnika pod normalnim i otežanim uvjetima konzumiranja uz ankete za ispitivanje korisnika o poznavanju multimedijskih sadržaja, o utjecaju istih na njih te o uspješnosti prijenosa informacija iz danih medija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti