Pregled bibliografske jedinice broj: 1129354
Analiza estetike dizajna vinskih etiketa
Analiza estetike dizajna vinskih etiketa, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1129354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza estetike dizajna vinskih etiketa
(Aesthetics analysis of the wine label design)
Autori
Sadiković, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.07
Godina
2020
Stranica
35
Mentor
Mile Matijević
Ključne riječi
dizajn, ambalaža, estetika
(design, packaging, aesthetics)
Sažetak
Dizajniranjem ambalaže utječe se na proizvodnju i prodaju proizvoda te je iz tog razloga grafički dizajn ambalaže posao kojeg treba shvatiti ozbiljno. Prvi oblici ambalaže su prvenstveno zahtijevali fizičku zaštitu proizvoda, a kako smo kročili u eru marketinškog koncepta poslovanja, ambalaža je mnogo više od toga – ona ima ulogu prepoznatljivosti i promocije. Kako se sve veći broj ljudi u sve većem broju mladih počelo interesirati za vino, piće je poprimilo novu ulogu. Dijeljenje boce s prijateljima, kolegama ili rodbinom više nije samo način stvaranja ugodne i opuštene atmosfere: samo vino postaje izvor susreta s novim ljudima i novih iskustava. Svako vino ima svoju priču, čiji je početak sama etiketa. Pri prvom susretu s bocom vina najčešće opažamo njen izgled i etiketu. Vizualni identitet boce ispričat će priču o vinu, ali i istaknuti bocu među brojnim drugima na policama trgovina. Također, etiketa služi kao identifikacijska iskaznica: ona mora sadržavati podatke koji su zakonski regulirani.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti