Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1129337

Kvalitativni karakter doživljaja boje logotipa


Novosel, Martina
Kvalitativni karakter doživljaja boje logotipa, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1129337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitativni karakter doživljaja boje logotipa
(Qualitative character of the logo color experience)

Autori
Novosel, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2016

Stranica
34

Mentor
Mile Matijević

Ključne riječi
logo, logotip, znak, boja, psihologija boja, društvene mreže
(logo, logotype, sign, color, color psichology, social networks)

Sažetak
Logotip je ikonični grafički znak koji označava proizvod, poduzeće ili ideju, a uloga mu je trenutno prepoznavanje proizvoda pri čemu boje imaju vrlo značajnu ulogu jer izravno utječu na raspoloženje i ugođaj. Logotip nije samo ikonični znak, već u grafici predstavlja poveznicu između potrošača i brenda kojeg predstavlja. Kroz rad se obrađuje utjecaj vizualnog identiteta proizvoda, njegove boje, to jest same tvrtke na potrošača. Za potrebe rada provelo se ispitivanje u obliku ankete u kojem su promijenjene boje postojećim logotipovima, te su ispitane reakcije sudionika u anketi. Pretpostavka je da će logotip ostati prepoznatljiv no potrošači se s vremenom naviknu na određeni vizualni identitet te teško prihvaćaju nešto novo. Isto tako, originalna boja logotipa je tu s nekim razlogom, što se želi i dokazati, radi uočljivosti, prepoznatljivosti, te radi bolje prodaje, odnosno utjecaja na potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mile Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novosel, Martina
Kvalitativni karakter doživljaja boje logotipa, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Novosel, M. (2016) 'Kvalitativni karakter doživljaja boje logotipa', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Novosel, Martina}, year = {2016}, pages = {34}, keywords = {logo, logotip, znak, boja, psihologija boja, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Kvalitativni karakter do\v{z}ivljaja boje logotipa}, keyword = {logo, logotip, znak, boja, psihologija boja, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Novosel, Martina}, year = {2016}, pages = {34}, keywords = {logo, logotype, sign, color, color psichology, social networks}, title = {Qualitative character of the logo color experience}, keyword = {logo, logotype, sign, color, color psichology, social networks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font