Pregled bibliografske jedinice broj: 1129337
Kvalitativni karakter doživljaja boje logotipa
Kvalitativni karakter doživljaja boje logotipa, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1129337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativni karakter doživljaja boje logotipa
(Qualitative character of the logo color experience)
Autori
Novosel, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2016
Stranica
34
Mentor
Mile Matijević
Ključne riječi
logo, logotip, znak, boja, psihologija boja, društvene mreže
(logo, logotype, sign, color, color psichology, social networks)
Sažetak
Logotip je ikonični grafički znak koji označava proizvod, poduzeće ili ideju, a uloga mu je trenutno prepoznavanje proizvoda pri čemu boje imaju vrlo značajnu ulogu jer izravno utječu na raspoloženje i ugođaj. Logotip nije samo ikonični znak, već u grafici predstavlja poveznicu između potrošača i brenda kojeg predstavlja. Kroz rad se obrađuje utjecaj vizualnog identiteta proizvoda, njegove boje, to jest same tvrtke na potrošača. Za potrebe rada provelo se ispitivanje u obliku ankete u kojem su promijenjene boje postojećim logotipovima, te su ispitane reakcije sudionika u anketi. Pretpostavka je da će logotip ostati prepoznatljiv no potrošači se s vremenom naviknu na određeni vizualni identitet te teško prihvaćaju nešto novo. Isto tako, originalna boja logotipa je tu s nekim razlogom, što se želi i dokazati, radi uočljivosti, prepoznatljivosti, te radi bolje prodaje, odnosno utjecaja na potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti