Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1129280

Kulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika


Koludrović, Morana; Bižaca, Lucija
Kulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika // /
Split, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1129280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika
(Cultural - artistic - historical competencies of children and youth from the perspective of educational experts)

Autori
Koludrović, Morana ; Bižaca, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
edukativno – didaktičke radionice, iskustveno učenje, kulturna svijest i izražavanje, kulturno – umjetničko – povijesna kompetentnost
(educational - didactic workshops, experiential learning, cultural awareness and expression, cultural - artistic - historical competence)

Sažetak
CGlavni cilj istraživanja bio je kvalitativnom metodom polustrukturiranog intervjua ispitati poimanje i značaj kulturno – umjetničko – povijesnih kompetencija u svakodnevnom životu i odgojno – obrazovnom kontekstu iz perspektive različitih stručnjaka (odgojitelji, osnovnoškolski, srednjoškolski i visokoškolski nastavnici te muzejski stručnjaci) kao i analizirati njihovu ulogu u tom procesu te istražiti didaktičko – metodička rješenja pogodna za stjecanje ovih kompetencija. Prema dobivenim rezultatima uočljivo je da ispitanici smatraju da ove kompetencije nisu dovoljno zastupljene u odgojno – obrazovnom procesu, unatoč njihovoj važnosti u svakodnevnom životu. S obzirom na didaktičko – metodička rješenja iskazali su veću potrebu za terenskom nastavom, iskustvenim učenjem, projektima, radionicama i drugim metodama aktivnog učenja i poučavanja. Glavnim problemima prepoznali su nedostatak vremena za stjecanje ovih kompetencija u nastavnom procesu, nedostatnost materijalnih resursa, lošu organiziranost te odsutnost potpore nadležnih tijela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koludrović, Morana; Bižaca, Lucija
Kulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika // /
Split, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Koludrović, M. & Bižaca, L. (2021) Kulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika. U: /.
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana and Bi\v{z}aca, Lucija}, year = {2021}, pages = {/-/}, keywords = {edukativno – didakti\v{c}ke radionice, iskustveno u\v{c}enje, kulturna svijest i izra\v{z}avanje, kulturno – umjetni\v{c}ko – povijesna kompetentnost}, title = {Kulturno – umjetni\v{c}ko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika}, keyword = {edukativno – didakti\v{c}ke radionice, iskustveno u\v{c}enje, kulturna svijest i izra\v{z}avanje, kulturno – umjetni\v{c}ko – povijesna kompetentnost}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana and Bi\v{z}aca, Lucija}, year = {2021}, pages = {/-/}, keywords = {educational - didactic workshops, experiential learning, cultural awareness and expression, cultural - artistic - historical competence}, title = {Cultural - artistic - historical competencies of children and youth from the perspective of educational experts}, keyword = {educational - didactic workshops, experiential learning, cultural awareness and expression, cultural - artistic - historical competence}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font