Pregled bibliografske jedinice broj: 1129280
Kulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika
Kulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika // /
Split, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1129280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturno – umjetničko – povijesne kompetencije
djece i mladih iz perspektive odgojno –
obrazovnih djelatnika
(Cultural - artistic - historical competencies
of children and youth from the perspective of
educational experts)
Autori
Koludrović, Morana ; Bižaca, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukativno – didaktičke radionice, iskustveno učenje, kulturna svijest i izražavanje, kulturno – umjetničko – povijesna kompetentnost
(educational - didactic workshops, experiential learning, cultural awareness and expression, cultural - artistic - historical competence)
Sažetak
CGlavni cilj istraživanja bio je kvalitativnom metodom polustrukturiranog intervjua ispitati poimanje i značaj kulturno – umjetničko – povijesnih kompetencija u svakodnevnom životu i odgojno – obrazovnom kontekstu iz perspektive različitih stručnjaka (odgojitelji, osnovnoškolski, srednjoškolski i visokoškolski nastavnici te muzejski stručnjaci) kao i analizirati njihovu ulogu u tom procesu te istražiti didaktičko – metodička rješenja pogodna za stjecanje ovih kompetencija. Prema dobivenim rezultatima uočljivo je da ispitanici smatraju da ove kompetencije nisu dovoljno zastupljene u odgojno – obrazovnom procesu, unatoč njihovoj važnosti u svakodnevnom životu. S obzirom na didaktičko – metodička rješenja iskazali su veću potrebu za terenskom nastavom, iskustvenim učenjem, projektima, radionicama i drugim metodama aktivnog učenja i poučavanja. Glavnim problemima prepoznali su nedostatak vremena za stjecanje ovih kompetencija u nastavnom procesu, nedostatnost materijalnih resursa, lošu organiziranost te odsutnost potpore nadležnih tijela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija