Pregled bibliografske jedinice broj: 1129183
Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbene kulture: proljetnice u dječjim pjesmama
Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbene kulture: proljetnice u dječjim pjesmama // 1. međunarodna studentska GREEN konferencija : zbornik radova = 1st International Students’ GREEN Conference : proceedings / Habuda-Stanić, Mirna (ur.).
Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 574-583 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1129183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva
i glazbene kulture: proljetnice u dječjim
pjesmama
(Correlation of teaching content in nature and
society education and music culture: spring
flowers in children's songs)
Autori
Polak, Katarina ; Popović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
1. međunarodna studentska GREEN konferencija : zbornik radova = 1st International Students’ GREEN Conference : proceedings
/ Habuda-Stanić, Mirna - Osijek : Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 574-583
ISBN
978-953-7005-68-9
Skup
1. međunarodna studentska GREEN konferencija = 1st International Students’ GREEN Conference (ISC GREEN 2018)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.05.2018. - 18.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
korelacija nastavnih sadržaja ; priroda i društvo ; glazbena kultura ; proljetnice ; dječje pjesme
(correlation of teaching content ; nature and society education ; music education ; spring flowers ; children songs)
Sažetak
Suvremene tendencije u pedagogiji ukazuju na važnost integriranog i projektnog pristupa nastavi, ističući da koreliranjem sadržaja različitih predmeta učenik uspješnije usvaja gradivo. Glazba je oduvijek bila dio nastavnog kurikula, a istraživanja pokazuju da se može uspješno koristiti kao sredstvo za usvajanje sadržaja svih predmeta. Proljetnice (visibabe, jaglaci, ljubice, zvončići, šafrani...), kao vjesnici proljeća, česta su tema u dječjim pjesmicama, a ujedno su i važan sadržaj nastave prirode i društva. U ovom radu istražili smo učestalost pojavljivanja proljetnica u pjesmicama koje se nalaze u udžbenicima za nastavu glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole, te kako bi se te pjesmice mogle povezati sa sadržajima u nastavi prirode i društva. Rad sadrži i prijedloge za realizaciju nastavnih sati prirode i društva s temom proljeća pomoću pjesmica o proljetnicama ; po jedan za svaki od prva tri razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Rad sadrži i sažetak na engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ana Popović
(autor)