Pregled bibliografske jedinice broj: 1129122
Medijski prikaz imigrantskog poduzetništva u RH.
Medijski prikaz imigrantskog poduzetništva u RH. // Zbornik radova druge Međunarodne znanstveno- stručne konferencije “Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država”, svezak II znanstvene knjige “Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija” / Perić Kaselj, Marina ; Pervan, Josipa ; Knežević, Danijel (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnost ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, 2021. str. 372-385 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1129122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijski prikaz imigrantskog poduzetništva u RH.
(Media representations of immigrant entrepreneurship
in Croatia)
Autori
Škokić, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova druge Međunarodne znanstveno- stručne konferencije “Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država”, svezak II znanstvene knjige “Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija”
/ Perić Kaselj, Marina ; Pervan, Josipa ; Knežević, Danijel - Zagreb : Institut za migracije i narodnost ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, 2021, 372-385
ISBN
978-953-6028-55-9
Skup
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Osijek, Hrvatska, 19.05.2021. - 21.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
imigranti, imigrantsko poduzetništvo, medijska slika, Hrvatska, kvalitativna analiza sadržaja
(imigrants, imigrants entrepreneurship, media representation, Croatia, qualitative content analysis)
Sažetak
Iako u zadnjih nekoliko godina raste akademski interes za imigrantsko poduzetništvo, medijski prikaz imigrantskog poduzetništva je ostao relativno neistražen. Medijski prikazi su od ključne važnosti za sve oblike poduzetništva, jer su studije pokazale da medijski prikazi poduzetništva utječu na razinu poželjnosti poduzetništva kao karijere i oblikuju društvene vrijednosti koje su relevantne za poduzetničku kulturu. Ova preliminarna studija istražuje medijski prikaz imigrantskog poduzetništva na primjeru Republike Hrvatske (RH). RH predstavlja adekvatno okruženje za istraživanje jer je RH posljednjih nekoliko godina suočena sa velikim prilivom imigranata, a većina istraživanja koja je provedena na razini Europske unije i RH, pokazuje da mediji uglavnom prikazuju imigrante negativnim riječima. Analizirani su hrvatski online medijski natpisi o imigrantskom poduzetništvu koristeći se metodom kvalitativne analize sadržaja. Preliminarni rezultati ukazuju na jako nisku medijsku pažnju posvećenu imigrantskim poduzetnicima, dok je ton članaka izuzetno pozitivan. Zajednička nit svim objavljenim člancima je da nastoje razbiti mit o imigrantskim poduzetnicima i dokazati da nisu problematični, da ne kradu poslove, da su se uspjeli integrirati u društvo i da doprinose kulturnoj raznolikosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Zagrebu-7365 - Institucionalna potpora stranim poduzetnicima u Hrvatskoj: socioekonomski i pravni aspekti (Šimić Banović, Ružica, NadSve ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Sveučilište u Splitu
Profili:
Vlatka Škokić
(autor)