Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1129002

Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19


Ivanković, Iva; Igić, Ivan
Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19 // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 39-62 doi:10.21464/mo.28.1.5 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1129002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19
(Attitudes of parents of primary school students of the City of Zagreb on the use of information and communication technology in distance learning during the COVID-19 pandemic)

Autori
Ivanković, Iva ; Igić, Ivan

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 28 (2021), 1; 39-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
IKT ; e-učenje ; nastava na daljinu ; digitalna nastava ; nastava za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 ; digitalne kompetencije
(ICT ; e-learning ; distance learning ; digital teaching ; teaching during the COVID-19 pandemic ; digital competences)

Sažetak
Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) uključena je u sve društvene slojeve, a njezina se uloga u odgoju i obrazovanju intenzivirala. Spremnost učitelja kao odgojno-obrazovnih profesionalaca ključan je element za uporabu i implementaciju IKT-a u odgojno-obrazovni proces. Iznenadnom pandemijom bolesti COVID-19 učitelji su stavljeni pred zadatak osmišljavanja i provedbe nastave na daljinu. S ciljem utvrđivanja stavova roditelja o uporabi IKT a u takvom obliku nastave tijekom proljeća 2020. godine, provedeno je istraživanje na uzorku od 465 sudionika na području Zagreba. Utvrđeno je da najveći broj sudionika postiže prosječne rezultate koji su iznad srednje vrijednosti, što znači da je njihov stav o uporabi IKT a u provedenoj nastavi na daljinu generalno pozitivan. Pronađene su statistički značajne razlike u pojedinim varijablama stavova o uporabi IKT a u nastavi na daljinu s obzirom na spol, dob i stupanj naobrazbe sudionika, te s obzirom na razred koji djeca sudionika istraživanja polaze. Kvalitativnom analizom pitanja otvorenoga tipa ustanovljena je potreba standardizacije nastave na daljinu u smislu uporabe istih ili sličnih digitalnih alata kako bi se osigurale jednake šanse za sve učenike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Iva Ivanković (autor)

Avatar Url Ivan Igić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ivanković, Iva; Igić, Ivan
Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19 // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 39-62 doi:10.21464/mo.28.1.5 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Ivanković, I. & Igić, I. (2021) Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19. Metodički ogledi, 28 (1), 39-62 doi:10.21464/mo.28.1.5.
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Iva and Igi\'{c}, Ivan}, year = {2021}, pages = {39-62}, DOI = {10.21464/mo.28.1.5}, keywords = {IKT, e-u\v{c}enje, nastava na daljinu, digitalna nastava, nastava za vrijeme pandemije bolesti COVID-19, digitalne kompetencije}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo.28.1.5}, volume = {28}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Stavovi roditelja osnovno\v{s}kolskih u\v{c}enika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19}, keyword = {IKT, e-u\v{c}enje, nastava na daljinu, digitalna nastava, nastava za vrijeme pandemije bolesti COVID-19, digitalne kompetencije} }
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Iva and Igi\'{c}, Ivan}, year = {2021}, pages = {39-62}, DOI = {10.21464/mo.28.1.5}, keywords = {ICT, e-learning, distance learning, digital teaching, teaching during the COVID-19 pandemic, digital competences}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo.28.1.5}, volume = {28}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Attitudes of parents of primary school students of the City of Zagreb on the use of information and communication technology in distance learning during the COVID-19 pandemic}, keyword = {ICT, e-learning, distance learning, digital teaching, teaching during the COVID-19 pandemic, digital competences} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font