Pregled bibliografske jedinice broj: 1128925
Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih promjena
Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih promjena // Učitelj - između tradicije i suvremenosti / Sanja Vrcić-Mataija, Ines Cvitković-Kalanjoš (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 474-488 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1128925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih
promjena
(Teacher' activities for understanding global
changes)
Autori
(Brkić-Vejmelka, Jadranka ; Segarić, Nensi)
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Učitelj - između tradicije i suvremenosti
/ Sanja Vrcić-Mataija, Ines Cvitković-Kalanjoš - Zadar : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021, 474-488
ISBN
978-953-331-325-2
Skup
6. Dani Šime i Ante Starčevića: Učitelj - između tradicije i suvremenosti = The teacher between tradition and modernity
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Okoliš ; Učitelji ; Aktivnosti ; Obrazovanje ; Ekološka osjetljivost
(environment ; teacher ; activity ; education ; ecological sensibility)
Sažetak
Poučavanje prirodoslovnih tema povezanih s promjenama i očuvanjem okoliša veliki je izazov i odgovornost za učitelje s obzirom na to da je potrebno stalno uočavanje i razumijevanje promjena na lokalnoj i na globalnoj razini. To ujedno znači prilagođavanje postojećih programa i metoda rada s djecom predškolskog uzrasta te učenicima osnovnih i srednjih škola kako bi stekli potrebna znanja i vještine za život. Stoga je na svim razinama obrazovanja, od vrtića, tj. djece predškolske dobi do srednjoškolskih institucija potrebno prenositi znanja i razvijati vještine koje će biti u funkciji svakodnevnog života i odgovornog odnosa prema okolišu. Cilj rada je utvrditi aktivnosti učitelja koje se bave promjenama u okolišu i očuvanju okoliša i usmjerene su na razvijanje ekološke osjetljivosti mladih kao i njihovu moguću povezanost od predškolskog do srednjoškolskog obrazovanja. U istraživanju se rabila kvalitativna metoda polu strukturiranog intervjua. U intervjuima su sudjelovale učiteljice, odgajateljice i nastavnice osnovnih i srednjih škola. Istražena su njihova iskustva i stavovi o provođenju i problemima u realizaciji pojedinih aktivnosti. Istraživanjem se htjelo utvrditi kako se provode aktivnosti usmjerene na razvijanje ekološke osjetljivosti u kontekstu lokalnih i globalnih promjena u okolišu, a čiji su nositelji odgajatelji u dječjim vrtićima, učitelji u osnovnim školama te nastavnici u srednjim školama u Zadru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru