Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1128925

Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih promjena


(Brkić-Vejmelka, Jadranka; Segarić, Nensi)
Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih promjena // Učitelj - između tradicije i suvremenosti / Sanja Vrcić-Mataija, Ines Cvitković-Kalanjoš (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 474-488 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1128925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih promjena
(Teacher' activities for understanding global changes)

Autori
(Brkić-Vejmelka, Jadranka ; Segarić, Nensi)

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Učitelj - između tradicije i suvremenosti / Sanja Vrcić-Mataija, Ines Cvitković-Kalanjoš - Zadar : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021, 474-488

ISBN
978-953-331-325-2

Skup
6. Dani Šime i Ante Starčevića: Učitelj - između tradicije i suvremenosti = The teacher between tradition and modernity

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Okoliš ; Učitelji ; Aktivnosti ; Obrazovanje ; Ekološka osjetljivost
(environment ; teacher ; activity ; education ; ecological sensibility)

Sažetak
Poučavanje prirodoslovnih tema povezanih s promjenama i očuvanjem okoliša veliki je izazov i odgovornost za učitelje s obzirom na to da je potrebno stalno uočavanje i razumijevanje promjena na lokalnoj i na globalnoj razini. To ujedno znači prilagođavanje postojećih programa i metoda rada s djecom predškolskog uzrasta te učenicima osnovnih i srednjih škola kako bi stekli potrebna znanja i vještine za život. Stoga je na svim razinama obrazovanja, od vrtića, tj. djece predškolske dobi do srednjoškolskih institucija potrebno prenositi znanja i razvijati vještine koje će biti u funkciji svakodnevnog života i odgovornog odnosa prema okolišu. Cilj rada je utvrditi aktivnosti učitelja koje se bave promjenama u okolišu i očuvanju okoliša i usmjerene su na razvijanje ekološke osjetljivosti mladih kao i njihovu moguću povezanost od predškolskog do srednjoškolskog obrazovanja. U istraživanju se rabila kvalitativna metoda polu strukturiranog intervjua. U intervjuima su sudjelovale učiteljice, odgajateljice i nastavnice osnovnih i srednjih škola. Istražena su njihova iskustva i stavovi o provođenju i problemima u realizaciji pojedinih aktivnosti. Istraživanjem se htjelo utvrditi kako se provode aktivnosti usmjerene na razvijanje ekološke osjetljivosti u kontekstu lokalnih i globalnih promjena u okolišu, a čiji su nositelji odgajatelji u dječjim vrtićima, učitelji u osnovnim školama te nastavnici u srednjim školama u Zadru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

(Brkić-Vejmelka, Jadranka; Segarić, Nensi)
Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih promjena // Učitelj - između tradicije i suvremenosti / Sanja Vrcić-Mataija, Ines Cvitković-Kalanjoš (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 474-488 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
(Brkić-Vejmelka, J. & Segarić, N. (2021) Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih promjena. U: Sanja Vrcić-Mataija, I. (ur.)Učitelj - između tradicije i suvremenosti.
@article{article, author = {(Brki\'{c}-Vejmelka, Jadranka and Segari\'{c}, Nensi)}, editor = {Sanja Vrci\'{c}-Mataija, I.}, year = {2021}, pages = {474-488}, keywords = {Okoli\v{s}, U\v{c}itelji, Aktivnosti, Obrazovanje, Ekolo\v{s}ka osjetljivost}, isbn = {978-953-331-325-2}, title = {Aktivnosti u\v{c}itelja za razumijevanje globalnih promjena}, keyword = {Okoli\v{s}, U\v{c}itelji, Aktivnosti, Obrazovanje, Ekolo\v{s}ka osjetljivost}, publisher = {Odjel za nastavni\v{c}ke studije u Gospi\'{c}u Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {(Brki\'{c}-Vejmelka, Jadranka and Segari\'{c}, Nensi)}, editor = {Sanja Vrci\'{c}-Mataija, I.}, year = {2021}, pages = {474-488}, keywords = {environment, teacher, activity, education, ecological sensibility}, isbn = {978-953-331-325-2}, title = {Teacher' activities for understanding global changes}, keyword = {environment, teacher, activity, education, ecological sensibility}, publisher = {Odjel za nastavni\v{c}ke studije u Gospi\'{c}u Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font