Pregled bibliografske jedinice broj: 1128908
Orffov instrumentarij u nastavi Glazbene kulture
Orffov instrumentarij u nastavi Glazbene kulture // »Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo« / Orel, Mojca ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Miletić, Josip (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2020. str. 189-202 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1128908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Orffov instrumentarij u nastavi Glazbene kulture
(Orff Schulwerk in teaching Music culture)
Autori
Ines Cvitković Kalanjoš ; Ivana Matasić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
»Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo«
/ Orel, Mojca ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Miletić, Josip - Ljubljana : EDUvision, 2020, 189-202
ISBN
978-961-94950-6-3
Skup
International Conference EDUvision 2020 "Challenges and New Opportunities of Distance Learning" (EDUvision 2020)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 03.12.2020. - 05.12.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Glazbena kultura, kompetencije, Orffov instrumentarij, učitelj, učenik
(competencies, Musical culture, Orff Schulwerk, pupil, teacher)
Sažetak
Glazba ima veliku ulogu u našim životima, a posebice je značajna u životu djeteta. Glazba kod djeteta budi pozitivne emocije, potiče ga na kreativnost i stvaralaštvo i pruža mu osjećaj zadovoljstva i zajedništva. Kao i kod učenika, i kod učitelja glazba bi trebala buditi pozitivne emocije jer će takav učitelj svojim učenicima omogućiti više glazbenih iskustava i nastava neće imati reproduktivan karakter. Učitelji su ti koji svojim učenicima moraju osigurati kvalitetnu i bogatu nastavu Glazbene kulture, a to će postići ostvarivanjem svih nastavnih područja Glazbene kulture (slušanje, pjevanje, sviranje, dječje glazbeno stvaralaštvo). U ovom radu provedeno je istraživanje s učiteljima razredne nastave u četiri osnovne škole u Ličko-senjskoj županiji. Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti jesu li učitelji upoznati s instrumentima Orffovog instrumentarija, kakva je opremljenost škola i koriste li učitelji ove instrumente na satu Glazbene kulture. Istraživanje je provedeno deskriptivnom metodom, a instrument istraživanja jest anketa. Rezultati pokazuju da su učitelji dobro upoznati s instrumentima Orffovog instrumentarija i da ih koriste na satu Glazbene kulture te da su zadovoljni opremljenošću škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost