Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1128878

Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža


Barić-Šelmić, Snježana
Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža, 2021., doktorska disertacija, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 1128878 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža
(Generational value differences and their impact on the use of Social Networking Sites)

Autori
Barić-Šelmić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
08.03

Godina
2021

Stranica
251

Mentor
Pavić, Željko ; Badurina, Boris

Ključne riječi
generacije, internetske društvene mreže, novi mediji, umrežavanje, vrijednosti, zadovoljstvo
(social media, generations, media content, new media, networking, values)

Sažetak
Disertacija se bavi temom vrijednosnih razlika između generacijskih kohorti te pitanjem kako te vrijednosti utječu na motivaciju korištenja novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Osnovni je cilj disertacije analizirati vrijednosne razlike između različitih generacijskih kohorti te utvrditi kako navedene razlike utječu na zadovoljavanje potreba na internetskim društvenim mrežama, tj. razlikuju li se potrebe u generacijskom smislu. Kako iz vrijednosti slijede potrebe, a time i pretpostavljene razlike u upotrebi internetskih društvenih mreža, u glavnoj hipotezi rada tvrdi se kako će mlađe generacije („Y“ i „Z“) biti otvorenije prema novim tehnologijama, a da će starije generacije („X“ i „Baby Boom“) imati konzervativniji i oprezniji pristup kada su u pitanju promjene pa tako i prihvaćanje novih medija. Empirijsko istraživanje obuhvaća analizu generacijskih kohorti i njihove vrijednosti prema Schwartzovoj teoriji vrijednosti, kao i analizu generacijskih razlika u korištenju internetskih društvenih mreža te vrsta potreba koje se na njima zadovoljavaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku,
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Barić-Šelmić, Snježana
Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža, 2021., doktorska disertacija, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
Barić-Šelmić, S. (2021) 'Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža', doktorska disertacija, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\'{c}-\v{S}elmi\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2021}, pages = {251}, keywords = {generacije, internetske dru\v{s}tvene mre\v{z}e, novi mediji, umre\v{z}avanje, vrijednosti, zadovoljstvo}, title = {Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu dru\v{s}tvenih mre\v{z}a}, keyword = {generacije, internetske dru\v{s}tvene mre\v{z}e, novi mediji, umre\v{z}avanje, vrijednosti, zadovoljstvo}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\'{c}-\v{S}elmi\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2021}, pages = {251}, keywords = {social media, generations, media content, new media, networking, values}, title = {Generational value differences and their impact on the use of Social Networking Sites}, keyword = {social media, generations, media content, new media, networking, values}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font