Pregled bibliografske jedinice broj: 1128578
Združena atletika kao inovativna inkluzivna praksa
Združena atletika kao inovativna inkluzivna praksa // Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom / Zupanc, Antun ; Kos, Renata (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021. str. 41-42 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1128578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Združena atletika kao inovativna inkluzivna praksa
(Unified athletics as inovative inclusive practice)
Autori
Marković, Vanja ; Popović, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, stručni
Izvornik
Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom
/ Zupanc, Antun ; Kos, Renata - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021, 41-42
ISBN
978-953-58871-3-3
Skup
Znanstveno-stručna konferencija "Odgojno-obrazovna, zdravstvena i socijalna infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom"
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 06.04.2021. - 08.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
združeni sport, učenici s teškoćama, inovativna praksa
(unified sport, pupils with disabilities, inovative practice)
Sažetak
Uključenost u sportske aktivnosti, za razliku od nekih drugih aktivnosti poput odgoja i obrazovanja, često se ne promatra kao ljudsko pravo, već kao luksuz. Međutim, sudjelovanje u sportskim aktivnostima ima veći značaj za osobe s invaliditetom nego za one bez invaliditeta. Unatoč tome, dostupnost sportskih sadržaja osobama s invaliditetom i uključenost u iste, znatno je manja. Cilj je ovog rada predstaviti koncept združene atletike i prikazati primjenu načela i aktivnosti združenog sporta u aktivnostima koje provodi Škola za odgoj i obrazovanje – Pula.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)