Pregled bibliografske jedinice broj: 1128557
Prozor u priču - kamišibaj kazalište u radu s učenicima s većim teškoćama u razvoju
Prozor u priču - kamišibaj kazalište u radu s učenicima s većim teškoćama u razvoju // Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom / Zupanc, Antun ; Kos, Renata (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021. str. 39-40 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1128557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prozor u priču - kamišibaj kazalište u radu s
učenicima s većim teškoćama u razvoju
(A window into the story - kamishibai theater in
working with students with disabilities)
Autori
Bogojević, Hrvoje ; Marković, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, stručni
Izvornik
Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom
/ Zupanc, Antun ; Kos, Renata - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021, 39-40
ISBN
978-953-58871-3-3
Skup
Znanstveno-stručna konferencija "Odgojno-obrazovna, zdravstvena i socijalna infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom"
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 06.04.2021. - 08.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici s teškoćama u razvoju, kamišibaj, inovativne školske prakse
(pupils with disabilities, kamishibai theater, inovative school practices)
Sažetak
Inovativne prakse u školama često imaju potpuno neočekivanu pozadinu. Jedna od takvih je i praksa uvedena u Školi za odgoj i obrazovanje – Pula, koja se bazira na korištenju kamišibai kazališta. Kamišibaj (jap. kami – papir, šibai – drama) je forma multimodalne drame, porijeklom iz Japana, u kojoj glumci koriste seriju slika kako bi ispričali priču.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)