Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1128557

Prozor u priču - kamišibaj kazalište u radu s učenicima s većim teškoćama u razvoju


Bogojević, Hrvoje; Marković, Vanja
Prozor u priču - kamišibaj kazalište u radu s učenicima s većim teškoćama u razvoju // Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom / Zupanc, Antun ; Kos, Renata (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021. str. 39-40 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1128557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prozor u priču - kamišibaj kazalište u radu s učenicima s većim teškoćama u razvoju
(A window into the story - kamishibai theater in working with students with disabilities)

Autori
Bogojević, Hrvoje ; Marković, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, stručni

Izvornik
Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom / Zupanc, Antun ; Kos, Renata - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021, 39-40

ISBN
978-953-58871-3-3

Skup
Znanstveno-stručna konferencija "Odgojno-obrazovna, zdravstvena i socijalna infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom"

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 06.04.2021. - 08.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenici s teškoćama u razvoju, kamišibaj, inovativne školske prakse
(pupils with disabilities, kamishibai theater, inovative school practices)

Sažetak
Inovativne prakse u školama često imaju potpuno neočekivanu pozadinu. Jedna od takvih je i praksa uvedena u Školi za odgoj i obrazovanje – Pula, koja se bazira na korištenju kamišibai kazališta. Kamišibaj (jap. kami – papir, šibai – drama) je forma multimodalne drame, porijeklom iz Japana, u kojoj glumci koriste seriju slika kako bi ispričali priču.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vanja Marković (autor)

Avatar Url Hrvoje Bogojević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.savez-defektologa.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bogojević, Hrvoje; Marković, Vanja
Prozor u priču - kamišibaj kazalište u radu s učenicima s većim teškoćama u razvoju // Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom / Zupanc, Antun ; Kos, Renata (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021. str. 39-40 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, stručni)
Bogojević, H. & Marković, V. (2021) Prozor u priču - kamišibaj kazalište u radu s učenicima s većim teškoćama u razvoju. U: Zupanc, A. & Kos, R. (ur.)Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom.
@article{article, author = {Bogojevi\'{c}, Hrvoje and Markovi\'{c}, Vanja}, year = {2021}, pages = {39-40}, keywords = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, kami\v{s}ibaj, inovativne \v{s}kolske prakse}, isbn = {978-953-58871-3-3}, title = {Prozor u pri\v{c}u - kami\v{s}ibaj kazali\v{s}te u radu s u\v{c}enicima s ve\'{c}im te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, kami\v{s}ibaj, inovativne \v{s}kolske prakse}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bogojevi\'{c}, Hrvoje and Markovi\'{c}, Vanja}, year = {2021}, pages = {39-40}, keywords = {pupils with disabilities, kamishibai theater, inovative school practices}, isbn = {978-953-58871-3-3}, title = {A window into the story - kamishibai theater in working with students with disabilities}, keyword = {pupils with disabilities, kamishibai theater, inovative school practices}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font