Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1128440

Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije


Hošnjak, Ana Marija; Ilić, Boris; Kurtović, Biljana; Ledinski Fičko, Sanja; Smrekar, Martina
Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije // Crisis management in nursing and healthcare: knjiga sažetaka radova / Rotim, Krešimir (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2021. str. 12-12 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1128440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije
(Challenges in healthcare education in context of COVID-19 pandemic)

Autori
Hošnjak, Ana Marija ; Ilić, Boris ; Kurtović, Biljana ; Ledinski Fičko, Sanja ; Smrekar, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Crisis management in nursing and healthcare: knjiga sažetaka radova / Rotim, Krešimir - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2021, 12-12

ISBN
978-953-6239-74-0

Skup
20. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 6. konferencija zdravstvenih profesija

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 06.05.2021. - 07.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tercijarno obrazovanje ; obrazovni sustav ; obrazovanje medicinskih sestara ; COVID-19
(tertiary education ; educational system ; nursing education ; COVID-19)

Sažetak
U proteklih godinu dana, kao posljedica pandemije posljednjim sojem koronavirusa, sustavi obrazovanja medicinskih sestara i drugih zdravstvenih profesija doživjeli su značajnu promjenu u smislu razvoja nastave na daljinu te povećanja uporabe suvremenih digitalnih alata i platformi za e-nastavu. Obrazovanje na daljinu, prethodno percipirano gotovo isključivo kao suplement direktnoj nastavi, postalo je u vrlo kratkom razdoblju primarni način obrazovanja, zamjenjujući tako u cijelosti tradicionalan oblik održavanja nastave. Osim nužnih promjena u metodici i dinamici održavanja nastave, ubrzanoj asimilaciji znanja o uporabi novih komunikacijskih, edukacijskih i drugih alata – kao značajan izazov nametnula se i mogućnost pristupa nastavnom sadržaju, uvelike ovisna o individualnim resursima dionika. Kao jedna od glavnih prepreka u pristupu nastavnom sadržaju ističu se ograničena dostupnost tehnologije te kvalitetnog širokopojasnog pristupa internetu. Uz navedeno, dodatan izazov posebice vidljiv u obrazovanju medicinskih sestara i drugih zdravstvenih profesija jest usvajanje specifičnih manualnih vještina, za koje u ovom trenutku ne postoji adekvatne alternative praktičnoj nastavi u kabinetima, praktikumima i kliničkim radilištima. Usprkos brojnim razarajućim socioekonomskim i zdravstvenim posljedicama koje je ostavila za sobom, pandemija COVID-19 neosporno je postala katalizator promjena u obrazovanju. Iako je za očekivati da će se određeni novo razvijeni modaliteti održavanja nastave na daljinu nastaviti i u post-pandemijskom razdoblju, direktna nastava ostati će i nadalje primarni model obrazovanja kada je riječ o usvajanju praktičnih vještina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

opatija2021.zvu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hošnjak, Ana Marija; Ilić, Boris; Kurtović, Biljana; Ledinski Fičko, Sanja; Smrekar, Martina
Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije // Crisis management in nursing and healthcare: knjiga sažetaka radova / Rotim, Krešimir (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2021. str. 12-12 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Hošnjak, A., Ilić, B., Kurtović, B., Ledinski Fičko, S. & Smrekar, M. (2021) Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije. U: Rotim, K. (ur.)Crisis management in nursing and healthcare: knjiga sažetaka radova.
@article{article, author = {Ho\v{s}njak, Ana Marija and Ili\'{c}, Boris and Kurtovi\'{c}, Biljana and Ledinski Fi\v{c}ko, Sanja and Smrekar, Martina}, editor = {Rotim, K.}, year = {2021}, pages = {12-12}, keywords = {tercijarno obrazovanje, obrazovni sustav, obrazovanje medicinskih sestara, COVID-19}, isbn = {978-953-6239-74-0}, title = {Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije}, keyword = {tercijarno obrazovanje, obrazovni sustav, obrazovanje medicinskih sestara, COVID-19}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ho\v{s}njak, Ana Marija and Ili\'{c}, Boris and Kurtovi\'{c}, Biljana and Ledinski Fi\v{c}ko, Sanja and Smrekar, Martina}, editor = {Rotim, K.}, year = {2021}, pages = {12-12}, keywords = {tertiary education, educational system, nursing education, COVID-19}, isbn = {978-953-6239-74-0}, title = {Challenges in healthcare education in context of COVID-19 pandemic}, keyword = {tertiary education, educational system, nursing education, COVID-19}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font