Pregled bibliografske jedinice broj: 1128440
Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije
Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije // Crisis management in nursing and healthcare: knjiga sažetaka radova / Rotim, Krešimir (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2021. str. 12-12 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1128440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije
(Challenges in healthcare education in context of COVID-19 pandemic)
Autori
Hošnjak, Ana Marija ; Ilić, Boris ; Kurtović, Biljana ; Ledinski Fičko, Sanja ; Smrekar, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Crisis management in nursing and healthcare: knjiga sažetaka radova
/ Rotim, Krešimir - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2021, 12-12
ISBN
978-953-6239-74-0
Skup
20. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 6. konferencija zdravstvenih profesija
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 06.05.2021. - 07.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tercijarno obrazovanje ; obrazovni sustav ; obrazovanje medicinskih sestara ; COVID-19
(tertiary education ; educational system ; nursing education ; COVID-19)
Sažetak
U proteklih godinu dana, kao posljedica pandemije posljednjim sojem koronavirusa, sustavi obrazovanja medicinskih sestara i drugih zdravstvenih profesija doživjeli su značajnu promjenu u smislu razvoja nastave na daljinu te povećanja uporabe suvremenih digitalnih alata i platformi za e-nastavu. Obrazovanje na daljinu, prethodno percipirano gotovo isključivo kao suplement direktnoj nastavi, postalo je u vrlo kratkom razdoblju primarni način obrazovanja, zamjenjujući tako u cijelosti tradicionalan oblik održavanja nastave. Osim nužnih promjena u metodici i dinamici održavanja nastave, ubrzanoj asimilaciji znanja o uporabi novih komunikacijskih, edukacijskih i drugih alata – kao značajan izazov nametnula se i mogućnost pristupa nastavnom sadržaju, uvelike ovisna o individualnim resursima dionika. Kao jedna od glavnih prepreka u pristupu nastavnom sadržaju ističu se ograničena dostupnost tehnologije te kvalitetnog širokopojasnog pristupa internetu. Uz navedeno, dodatan izazov posebice vidljiv u obrazovanju medicinskih sestara i drugih zdravstvenih profesija jest usvajanje specifičnih manualnih vještina, za koje u ovom trenutku ne postoji adekvatne alternative praktičnoj nastavi u kabinetima, praktikumima i kliničkim radilištima. Usprkos brojnim razarajućim socioekonomskim i zdravstvenim posljedicama koje je ostavila za sobom, pandemija COVID-19 neosporno je postala katalizator promjena u obrazovanju. Iako je za očekivati da će se određeni novo razvijeni modaliteti održavanja nastave na daljinu nastaviti i u post-pandemijskom razdoblju, direktna nastava ostati će i nadalje primarni model obrazovanja kada je riječ o usvajanju praktičnih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb
Profili:
Boris Ilić
(autor)
Biljana Kurtović
(autor)
Ana Marija Hošnjak
(autor)
Martina Smrekar
(autor)
Sanja Ledinski
(autor)