Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1128323

Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura škole


Hrvatić, Neven
Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura škole // Online stručni skup za ravnatelje osnovnih škola: Uloga ravnatelja u procesu promjena
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1128323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura škole
(Management, curricular planning and school culture)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Online stručni skup za ravnatelje osnovnih škola: Uloga ravnatelja u procesu promjena

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.03.2021. - 17.03.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
upravljanje, kurikularno planiranje, kultura škole, odgoj i obrazovanje
(management, curriculum planning, school culture, education)

Sažetak
Upravljanje školom, kao važan dio pedagoškog mendžmenta, usmjereno je prema oblikovanju unutarnjeg i vanjskog okruženja za djelotvoran skupni rad i vođenje škole prema ispunjenju cilja i zadataka, gdje se organizacija odnosi na učitelje koji rade zajedno koordinirajući svoje postupke radi postizanja određenog cilja - željenog/budućeg stanja kojeg institucija/škola hoće postići. Mendžment je, u tom kontekstu, proces korištenja organizacijskih resursa kako bi se postigao taj cilj putem planiranja, organiziranja, vođenja i kontrole. Ostvarivanje pedagoških ideja o školi u školi određeno je vođenjem socijalnih procesa i usklađivanjem pedagoških ideja (teorija odgoja i obrazovanja) svih sudionika školskoga života: učenika, ravnatelja, učitelja i školskog okružja. Sukonstrukcija školskog kurikulkuluma predstavlja kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju učitelji, učenici, stručni suradnici, pedagozi, ravnatelj, roditelji i okružje, Na kurikularno planiranje utjeću brojni čimbenici: složenost odgojnoga rada u školi, ograničena funkcionalna osnova nastave, raznolikost sadržaja i pristupa, ustroj i povezanost odgoja u školi i odgoja u društvu, kao i odgojna razina korisnika škole i pedagoška osposobljenost učitelja. Kultura škole, kao složeni konstrukt, obuhvaća ukupnost uvjeta koji određuju kvalitetu života (i učenja) u školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura škole // Online stručni skup za ravnatelje osnovnih škola: Uloga ravnatelja u procesu promjena
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Hrvatić, N. (2021) Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura škole. U: Online stručni skup za ravnatelje osnovnih škola: Uloga ravnatelja u procesu promjena.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2021}, keywords = {upravljanje, kurikularno planiranje, kultura \v{s}kole, odgoj i obrazovanje}, title = {Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura \v{s}kole}, keyword = {upravljanje, kurikularno planiranje, kultura \v{s}kole, odgoj i obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2021}, keywords = {management, curriculum planning, school culture, education}, title = {Management, curricular planning and school culture}, keyword = {management, curriculum planning, school culture, education}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font