Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1127667

Populizam u političkim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020.


Tomašković, Ana
Populizam u političkim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1127667 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Populizam u političkim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020.
(Populism in political campaigns – an example of the election campaign for the President of the Republic of Croatia 2020.)

Autori
Tomašković, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
25.03

Godina
2021

Stranica
49

Mentor
Balabanić, Ivan ; Plenković, Mateja

Ključne riječi
populizam, izborna kampanja za predsjednika, televizijska sučeljavanja
(populism, presidential election campaign, television debates)

Sažetak
Ovaj rad istražuje prisutnost populističke retorike i populističkog komunikacijskog stila u govoru jedanaestero kandidata, proučavanom kroz televizijska sučeljavanja. Teorijskom podlogom definirani su populizam i indikatori populizma, zatim društvene i političke okolnosti koje doprinose jačanju populizma te potom mediji i karakteristike predsjedničkih izbora u Republici Hrvatskoj. Uz postavljene ciljeve istraživanja u empirijskom dijelu rada kvalitativna analiza sadržaja televizijskih sučeljavanja je korištena je kao istraživačka metoda. Rezultati su pokazali da je od osam korištenih tema uvodno obraćanje najčešće bio isticanje osobnih kvaliteta. Korištenju populističke retorike i populističkog komunikacijskog stila skloniji su bili stranački kandidati. Populizam se koristio više u sučeljavanjima za drugi krug, odnosno, više se koristila retorika i na privatnim medijima nego na javnom. No, populistički komunikacijski stil bio je prisutniji na javnom mediju, nego li na privatnim. S obzirom na Milanovića i Grabar-Kitarović istraživanje je pokazalo da je Milanović bio skloniji koristiti populistički komunikacijski stil, posebno tijekom drugog kruga čime je njegov govor bio više populistički.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Balabanić (mentor)

Avatar Url Mateja Plenković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašković, Ana
Populizam u političkim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Tomašković, A. (2021) 'Populizam u političkim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020.', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Toma\v{s}kovi\'{c}, Ana}, year = {2021}, pages = {49}, keywords = {populizam, izborna kampanja za predsjednika, televizijska su\v{c}eljavanja}, title = {Populizam u politi\v{c}kim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020.}, keyword = {populizam, izborna kampanja za predsjednika, televizijska su\v{c}eljavanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Toma\v{s}kovi\'{c}, Ana}, year = {2021}, pages = {49}, keywords = {populism, presidential election campaign, television debates}, title = {Populism in political campaigns – an example of the election campaign for the President of the Republic of Croatia 2020.}, keyword = {populism, presidential election campaign, television debates}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font