Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1127026

Školovanje djece s teškoćama


Karin, Željka
Školovanje djece s teškoćama // Medicina familiaris Croatica : Journal of the Croatian Association of Family medicine, 24 (2016), 2; 96-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1127026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školovanje djece s teškoćama

Autori
Karin, Željka

Izvornik
Medicina familiaris Croatica : Journal of the Croatian Association of Family medicine (1330-1527) 24 (2016), 2; 96-100

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
dijete s teškoćama u razvoju ; odgojno obrazovna podrška ; školska i sveučilišna medicina

Sažetak
Svako dijete s teškoćom u razvoju kojem je potrebna odgojno-obrazovna podrška mora imati pristup redovnim školama i pravo uključivanja u besplatno osnovno i srednjoškolsko obrazovanje. Utvrđivanjem psihosomatskog stanja djeteta, timskom sintezom sa stručnim suradnicima škole (psiholog, pedagog, defektolog i dr.), specijalist školske i sveučilišne medicine daje mišljenje o odgovarajućem obliku školovanja i potpore djetetu, prilagodbi uvjeta školovanja sukladno potrebama osoba s narušenim zdravljem, pruža potporu i vođenje kroz sustav školovanja uz očuvanje i unapređenje zdravlja. Postupkom utvrđivanja psihosomatskog stanja djece za polazak u prvi razred osnovne škole u Splitsko dalmatinskoj županiji (SDŽ) šk. god. 2015./16., zbog razvojnih smetnji odgođen je upis za 8, 23% od ukupno pregledanih, dok je među svim učenicima osnovne škole nađeno 1, 36% djece s teškoćama koja su se školovala po utvrđenom, primjerenom obliku školovanja temeljem Rješenja Ureda državne uprave u SDŽ. Od takvih učenika 73, 33% je kasnije upisalo trogodišnje strukovne škole, a 26, 67% četverogodišnje. Djeca i mladi s razvojnim smetnjama zahtijevaju uključujuće obrazovanje, rehabilitacijske i terapijske postupke, podršku profesionalaca, obitelji i društva, kako bi im omogućili pozitivne obrazovne ishode, socijalnu uključenost i očuvanje psihosomatskog zdravlja

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Željka Karin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karin, Željka
Školovanje djece s teškoćama // Medicina familiaris Croatica : Journal of the Croatian Association of Family medicine, 24 (2016), 2; 96-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Karin, Ž. (2016) Školovanje djece s teškoćama. Medicina familiaris Croatica : Journal of the Croatian Association of Family medicine, 24 (2), 96-100.
@article{article, author = {Karin, \v{Z}eljka}, year = {2016}, pages = {96-100}, keywords = {dijete s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, odgojno obrazovna podr\v{s}ka, \v{s}kolska i sveu\v{c}ili\v{s}na medicina}, journal = {Medicina familiaris Croatica : Journal of the Croatian Association of Family medicine}, volume = {24}, number = {2}, issn = {1330-1527}, title = {\v{S}kolovanje djece s te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {dijete s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, odgojno obrazovna podr\v{s}ka, \v{s}kolska i sveu\v{c}ili\v{s}na medicina} }
@article{article, author = {Karin, \v{Z}eljka}, year = {2016}, pages = {96-100}, keywords = {dijete s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, odgojno obrazovna podr\v{s}ka, \v{s}kolska i sveu\v{c}ili\v{s}na medicina}, journal = {Medicina familiaris Croatica : Journal of the Croatian Association of Family medicine}, volume = {24}, number = {2}, issn = {1330-1527}, title = {\v{S}kolovanje djece s te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {dijete s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, odgojno obrazovna podr\v{s}ka, \v{s}kolska i sveu\v{c}ili\v{s}na medicina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font