Pregled bibliografske jedinice broj: 1126921
Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe
Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe // Diacovensia : teološki prilozi, 29 (1) (2021), 91-108 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1126921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe
(The Emotional Aspect of Listening to Music)
Autori
Škojo, Tihana
Izvornik
Diacovensia : teološki prilozi (1330-2655) 29 (1)
(2021);
91-108
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
: emocije, slušanje, glazbeno djelo, glazbeni repertoar, glazbeni pedagog, nastava glazbene kulture, učenik
(emotions, listening, musical work, music repertoire, music pedagogue, music teaching, student)
Sažetak
Unatoč iznimnom zanimanju za istraživanja emocija u glazbi, tek rijetki glazbeni pedagozi upozoravaju na važnost toga fenomena u nastavi glazbe. U predstavljenom se radu analiziraju rezultati empirijskoga istraživanja radi utvrđivanja doživljenih emocija na slušanje sljedećih glazbenih primjera: C. Saint-Saëns: Karneval životinja, Finale ; I. Stravinski: Posvećenje proljeća, Uvod ; J. Williams: Schindlerova lista ; F. Livadić: Nokturno u fis molu ; I. Malec: Lumina te I. Krajač, K. Metikoš i M. Prohaska: Gubec-Beg, Janino ludilo. Rezultati istraživanja aktualiziraju važnost emocionalnoga odgovora učenika na glazbeno djelo te doprinose nastojanjima pojedinih glazbenih pedagoga da naglase potrebu za cjelovitim primanjem glazbenoga djela koje će uz znanje i razumijevanje uključivati i emocionalnu dimenziju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus