Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1126861

Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot


Barberić, Luka
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 1126861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot
(Implementation of Artificial Intelligence Methods in the Godot Game Environment)

Autori
Barberić, Luka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
46

Mentor
Schatten, Markus

Ključne riječi
python ; računalne igre ; umjetna inteligencija ; neuronske mreže ; automatsko planiranje ; godot ; stabla ponašanja
(python ; computer games ; artificial intelligence ; neural networks ; automated planning ; godot ; behaviour trees)

Sažetak
Od studenta se očekuje da u alatu Godot implementira neke od metoda umjetne inteligencije za korištenje unutar računalne igre. Metode mogu uključivati na primjer neuronske mreže, stabla odlučivanja, konačne automate, stabla ponašanja, automatsko planiranje (npr. STRIPS) i druge. Programski jezik za implementaciju je proizvoljan, no preporuča se Python obzirom na prilagođenost implementaciji metoda umjetne inteligencije i velikog broja dostupnih modula. Završni rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled metoda umjetne inteligencije u računalnim igrama, opis praktične implementacije, zaključak i literaturu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barberić, Luka
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Barberić, L. (2020) 'Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Barberi\'{c}, Luka}, year = {2020}, pages = {46}, keywords = {python, ra\v{c}unalne igre, umjetna inteligencija, neuronske mre\v{z}e, automatsko planiranje, godot, stabla pona\v{s}anja}, title = {Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj ra\v{c}unalnih igara Godot}, keyword = {python, ra\v{c}unalne igre, umjetna inteligencija, neuronske mre\v{z}e, automatsko planiranje, godot, stabla pona\v{s}anja}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Barberi\'{c}, Luka}, year = {2020}, pages = {46}, keywords = {python, computer games, artificial intelligence, neural networks, automated planning, godot, behaviour trees}, title = {Implementation of Artificial Intelligence Methods in the Godot Game Environment}, keyword = {python, computer games, artificial intelligence, neural networks, automated planning, godot, behaviour trees}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font