Pregled bibliografske jedinice broj: 1126861
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1126861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za
razvoj računalnih igara Godot
(Implementation of Artificial Intelligence Methods in the
Godot Game Environment)
Autori
Barberić, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
46
Mentor
Schatten, Markus
Ključne riječi
python ; računalne igre ; umjetna inteligencija ; neuronske mreže ; automatsko planiranje ; godot ; stabla ponašanja
(python ; computer games ; artificial intelligence ; neural networks ; automated planning ; godot ; behaviour trees)
Sažetak
Od studenta se očekuje da u alatu Godot implementira neke od metoda umjetne inteligencije za korištenje unutar računalne igre. Metode mogu uključivati na primjer neuronske mreže, stabla odlučivanja, konačne automate, stabla ponašanja, automatsko planiranje (npr. STRIPS) i druge. Programski jezik za implementaciju je proizvoljan, no preporuča se Python obzirom na prilagođenost implementaciji metoda umjetne inteligencije i velikog broja dostupnih modula. Završni rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled metoda umjetne inteligencije u računalnim igrama, opis praktične implementacije, zaključak i literaturu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Markus Schatten
(mentor)