Pregled bibliografske jedinice broj: 1126858
Autonomni inteligentni agent korisničke podrške
Autonomni inteligentni agent korisničke podrške, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1126858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Autonomni inteligentni agent korisničke podrške
(Autonomous Intelligent Customer Support Agent)
Autori
Rinkovec, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
29.01
Godina
2021
Stranica
34
Mentor
Schatten, Markus
Ključne riječi
umjetna inteligencija ; agent za razgovor ; procesiranje prirodnog jezika ; autonomni agent ; korisnička podrška
(artificial intelligence ; chatbot ; natural language processing ; autonomous agent ; customer support)
Sažetak
Od studenta se očekuje oblikovanje i implementacija sustava koji je sposoban autonomno odgovarati na pitanja korisnika pomoću baze znanja u kontekstu korisničke podrše za proizvoljnu poslovnu domenu. Tehnologija implementacije je proizvoljna, no preporučaju se tehnologije koje će pojednostavniti oblikovanje samog agenta (poput različitih biblioteka za procesiranje prirodnog jezika, biblioteke za izgradnju aplikacija za razgovor i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, opis svih korištenih tehnologija, opis procesa izgradnje autonomnog agenta, primjere korištenja, kritički prikaz, zaključak i literaturu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Markus Schatten
(mentor)